Rolexander

Vandaag een horloge verkocht aan @Rolexander
Zeer prettig contact per mail en daarna whatsapp gehad.
Het horloge is onder het genot van een bakkie cappuccino bekeken en gekocht. Daarna ook nog even gepraat over onze horloge hobby.
Heel veel draagplezier :+1:t2:

Paar weken geleden een horloge verkocht aan @Rolexander. “Ik ga eerst even drie weken op vakantie!” … oké, we houden contact. :sunglasses: vanmiddag de kennismaking en de overdracht, in een bruin café onder het genot van van een paar glaasjes ‘prik’ ahum… ûh :beers:.

Ik heb het al eens eerder geschreven, dit is wat HF zo leuk maakt: Dat je kennis maakt met gelijkgestemde horlogenerds en er fijn een biertje en kletspraatje mee kan doen, dat je ook nog eens zorgenloos je geld kan overmaken en met goed vertrouwen een zaak kan doen. Ik vind het fijn. Ook deze keer ging alles smetteloos, top!

Hans, ik wens je veel plezier met je nieuwe aanwinst :ok_hand:

1 like

Jij ook bedankt !
Kan er niets aan toevoegen :wink:
Fijne feestdagen en succes met de hunt.

1 like

Altijd extra fijn om te weten dat een horloge in goede handen terecht komt, zoals nu met de Seiko Big Boss die ik aan Hans heb verkocht. Fijn zaken doen zo!

Afgelopen week een deal met Hans aka @Rolexander gehad.
Na een prettige berichtenwisseling was het financiële gedeelte vlot door Hans geregeld.
Het pakketje plofte al snel op de mat en de deal was rond :slight_smile:

Bedankt Hans, graag tot een volgende keer!

Zag de gezocht ad van @Rolexander en voor we het wisten was er een leuke deal. Mijn 3-eenheid werd een 2-eenheid en de 2-eenheid van Rolexander werd een 3-eenheid. Snel het financiële plaatje rond gemaakt en voor Rolexander het wist lag de Big Boss white version te blinken op de deurmat. Goed zaken doen met Hans alias @Rolexander! Aanrader :+1:t2:

1 like

Horloge verkocht aan @Rolexander. Erg vriendelijke kerel. Zeer prettig om zaken mee te doen. Wellicht tot de volgende keer!

1 like

Zomerklatser verkocht aan @Rolexander.

Fijne, vlotte communicatie, deal snel gesloten. Helemaal zoals het heurt op het forum.

Aanrader!

1 like

Mijn Promaster Duplex verkocht aan @Rolexander.
Het geld stond in no-time op mijn rekening.
Vlotte communicatie en heldere afspraken.
Kortom, een prima kerel om zaken mee te doen!

1 like

Horloge verkocht aan @Rolexander. Erg fijne communicatie en snelle betaling. Even kort afgesproken tijdens zijn pauze op station. Hopelijk tot kijk voor een drankje! …:wink:
Top en dank Hans!

1 like

Horloge aan @Rolexander verkocht snelle deal met goede communicatie aanrader

1 like

Crafter Blue bandje aan @Rolexander verkocht. Deal was snel gesloten en communicatie verliep top!

1 like

Horloge gekocht van @Rolexander binnen twee minuten nadat deze in het blauw was verschenen. Moest snel want gewild model dus enige haast was geboden…

Het mooiste was nog dat deze aangename man letterlijk vrijwel langs de weg naar huis domicilie houdt dus dat was ook snel geregeld.

Ook dat moest snel want de kinderen moeten anders bij oma eten en ze lusten, net als ik, geen spruitjes…

Dat was zeer spijtig want ik werd zeer vriendelijk ontvangen door een ware horloge enthousiast, mocht van Rolexandra zelfs blijven eten. Niks te gek voor deze mensen :ok_hand:t2:

Ik kom nog een keer terug voor de koffie en dan neem ik mijn JDM Seiko’s mee om over te keuvelen.

2 likes

Hwoeaaaa Rolexandra !!!

Die zagen we niet aankomen , briljant :rofl: :rofl:

Enne , koffie staat klaar hoor !

2 likes

Nietes. Heb ik al opgedronken. @Rik

2 likes

Vandaag na mijn advertentie gezocht, de begeerde schakel van Hans mogen ontvangen. Hans erg blij mee je bent een topper. Bedankt!!!

1 like