Rommelmarkt vondst

Oke ik weet niet of dat gangbaar is maar ik zou na 7 maanden al gaan schuimbekken :sweat_smile:

3 likes

Het is een beetje mijn eigen “schuld” met toezegging dat ik alle tijd heb, en die Minerva kast is te complex en dan vliegt de tijd :cold_face:

5 likes

Respect voor je geduld. Daar ik nog wat van leren.

2 likes

Na zeven jaar mag dat wel eens landen medunkt. Ik was al pisnijdig dat ik die Elgin een paar maand zag aanslepen.

1 like

Als je er niet minstens elke maand achteraan belt dan blijft hij gewoon liggen, trust me…

Geigerteller al boven gehaald?

:cold_face: Ne, niet aan gedacht :thinking: toen

Ik had em na een jaar echt wel opgehaald om em naar een andere horlogemaker te brengen, moet je nagaan 7 jaar.

1 like

Met veel plezier alles rondom deze vondst en het avontuur rondom gelezen. Bij het beginnen van het lezen van dit topic, had ik niet door dat dit een topic van 7 jaar geleden was. Jammer dat het eindresultaat, een opgeknapt en werkend horloge, er nog niet is. Ik stay tuned…

1 like

7 jaar, volgens mij is die kerel die hem moet restaureren vergeten.

1 like

Ik den kaleiwan ook en was dit een geheugen steuntje :joy:

2 likes

Huh?
Ik volg het niet zo. Wat is er zo complex dat het 7 jaar kost? Enfin, ieder zijn ding maar ik zou toch even kijken of hij hem überhaupt nog heeft :sweat_smile:.

Vooral gezien;

Dit zou een professionele horlogemaker waarschijnlijk in een uurtje of 2 voor elkaar hebben :grimacing:

Jan Ubels had veel besproken werk, en die twee "klusjes’ van mijn zijn opgeborgen in de :file_cabinet: kluis, en ik moest geen haast hebben. Door allerlei omstandigheden en andere horloges die mijn aandacht hadden, is dit zo gelopen. Dus die 7 jaar “wachten” komt meer door mij dan door Jan Ubels!! die zeer goede horlogemaker is!!!

4 likes

Uitstekende ervaring met Jan Ubels gehad. Ik had een Omega Genève uit 1968 met waterschade met name aan het uurwerk. In een paar maanden tijd heel mooi gerestaureerd. Hij is ook bekend van een serie restauratie artikelen in het blad Watching.
Ik denk wel dat je een ondernemer soms moet ‘herinneren’ aan iets. Met aannemers ook wel eens gehad. :blush:

1 like

Jan Ubels heeft voor mij een Minerva 17-29 uit jaren 30" gerestaureerd voor facelift artikel in Watching waar ik zeer bij van werd :partying_face:
Dus alle vertrouwen in, dat het goed komt :innocent:

image

8 likes

Fantastische vondst en heel veel plezier ermee. Tot nu toe kom ik af en toe mooie parels tegen bij kringloopwinkels of rommelmarkten.

1 like

Naar aanleiding van diverse berichten afgelopen dagen, effen contact :computer: genomen met Jan Ubels, en de :watch: staat in de planning image voor volgende week.
Jan neemt ook de foto’s van de “operatie”, dus het wordt vervolgt.
Groeten Iwan :motorcycle:

21 likes

Prachtige aanwinst, gefeliciteerd :+1:

1 like

Dat zijn de leukere vondsten. Veel plezier met het verder ontdekken van dit pareltje.

1 like