Rommelmarkt vondst

Het oprakelen van dit topic voelt bijna als het vinden van een 90 jaar oude Rolex.

Ben erg benieuwd hoe hij terug komt!

4 likes

Ja, dat dus.
Als je niet belt staat 'ie ook niet in de planning.

2 likes

Ook het uurtarief is inmiddels flink omhoog gegaan vermoed ik… :frowning:

1 like

De beste man weet van aanpakken.

+Stallingskosten :joy:

3 likes

“7 jaar maal 365 dagen aan zoveel euro per dag is…”

“Wittewa, laat die Rolex gewoon hier en we staan kiet.”

6 likes

Dat is nog eens zaken doen

Ik heb ooit een horloge afgegeven bij een AD voor een service, daar stond op de bon dat als je een horloge niet binnen twee jaar ophaalt dat deze dan automatisch hun eigendom wordt.

Er schijnt hier iemand te lopen zeulen met en witgouden GMT waar hij niet van af komt. Ik denk dat hij wel wil ruilen want hij is nu opeens van de vintage.

Dat is nog niks hoor. 10,5 jaar komt ook nog voor :smile:

2 likes

Zie je nou wel, gewoon even aan herinneren. :wink:
Benieuwd naar resultaat straks.

1 like

Kijk daar hou ik nou van, langlopende soaps.
Niet ff uurtje op de bank voor simpel dinch-werk, maar jarenlange topics met na 3 decennia de Ontknoping.

4 likes

Hoe is het nu hiermee? :man_shrugging:

3 likes

Het is noch niet klaar :mechanic: do door de drukte of zo :thinking: moet het maar weer dan :phone: :telephone_receiver: :wink:

1 like

Wow. Nog steeds niet klaar? Wat een geduld. Het mag dan een vakman wezen maar ik had de Rolex allang opgehaald en ergens anders laten servicen. Ik heb een vintage horloge helemaal laten reviseren bij Timefix (Ed Schouten) in Akersloot. Duurde bijna een jaar en dat vond ik al lang. Wel een uitstekend werkend horloge terug gekregen trouwens.

2 likes

Wow wat extreem zeg :scream:
Zou idd ook maar een ander adres zoeken voor de restauratie :man_shrugging:

Man wat een sneue bedoening, ophalen dat ding en ergens anders naar toe brengen. 9 jaar verder, koekoek, wacht die vent tot je overlijd ofzo? Zodat die hem zelf kan houden? Vgm heeft die hem allang opgeknapt en door verkocht.

1 like

Op een bepaald moment is het best lastig om vast te stellen wie de eigenaar is.
Negen jaar geleden ingeleverd voor reparatie klinkt dan ineens ook niet meer zo betrouwbaar

1 like

Die vent draagt em of al 9 jaar zelf of heeft em verkocht/kwijtgeraakt.

Ik had em na 6 maanden al wel teruggevraagd. Dat je 9 jaar wacht is echt van de pot gerukt.

2 likes

Ik heb meelij met z’n vrouw als die net zo lang op een beurt moet wachten

2 likes

Zeer bijzonder dit.
In eerste instantie zou ik beoordelen dat er iets in dit verhaal absoluut niet klopt.
Echter oordeel ik niet snel over zaken waar ik niet alles van weet.