Rommelmarkt vondst

Het is betrouwbaar en daar maak ik mijn niet zorgen om :wink:
Als ie tot de kerst niet klaar is, dan haal ik het wel :blush:

1 like

Ik heb bewondering voor je geduld en vertrouwen. Maar je beseft toch zelf wel dat 9 jaar wachten extreem lang is? Is hij er al aan begonnen? Anders duurt het misschien nog wel een jaar voor het klaar is.

1 like

Ik vind het een hele vreemde gewaarwording.

Ja, je moet hem natuurlijk wel even de tijd geven…:thinking:

1 like

Jan heeft een reputatie hoog te houden die hij absoluut verdiend heeft,daarom snap ik deze gang van zaken ook niet eerlijk gezegd.
Hij heeft hier ook een account @klokken

1 like

Om effen alle die “commotie” uit de lucht te halen, en elke verhaal heeft twee kanten / gezichten.
Toen ik de horloge naar Jan Ubels De Klokkenmaker @klokken bracht, had ik al goede band met hem en vertrouwen in zijn deskundigheid !!! :mechanic:
Afspraak was dat Jan daarvoor tijd zou nemen die nodig was voor onderzoek en eventuele onderdelen te opsporen en de restauratie.
Eind 2019 is kwam die bekende :microbe: corona, en bij mij was toen persoonlijk een en ander gebuurde wat alle aandacht vroeg.
Dus in die omstandigheden zijn van mijn kant vragen uitgebleven, en bij Jan is door de verbouwingen en de drukte van de zaak ook een beet naar de achtergrond gezakt.
In die periode we als vrinden contact gehad, maar over andere dingen dan die Rolex van mij.
Dus mede forumleden, Jan is top horlogemaker :mechanic: waar ik alle vertrouwen in heb !!!
MvG Iwan :motorcycle:

9 likes

Volgens mij Chinees.