Ik heb er van ééntje een prijsvoorstel van 250 euro en dan moet het uurwerk nog geserviced worden…
gschoots Schreef:
Ik heb er van ééntje een prijsvoorstel van 250
euro en dan moet het uurwerk nog geserviced
worden…
Voor dat geld staat een compleet 501 uurwerk op de bay,
het is een vraagprijs dus je kunt een offer uitbrengen.
Googelen op Omega cal 501 parts…
succes!
Die had ik ook al gezien maar dat uurwerk ziet er gewoon niet goed uit. Het aanbod van 250 gaat over het kannibaliseren van een NOS uurwerk, ik zoek dus een deal die er tussenin zit…
Ok, misschien ben je 100 euro kwijt voor de servicebeurt als het een beetje meevalt. Volgens mij liep het uurwerk ook niet als je handmatig opwindt. Dan heb je voor 400 euro toch een heel mooi horloge. Onder de 250 euro is natuurlijk beter.
Is dit wat je zoekt?
Dit is helaas alleen de rotor, wat er mist is de brug met diverse tandwielen en kleinere onderdelen die daaronder zit.
Iets verder terug had ik aangegeven dat ik nog een Renault reclamehorloge had gevonden, deze:
Ik heb gisteren een aantal horloges op eBay geplaatst. Toch maar even uitgezocht wat het nou precies is, het is dus een door Buler gebouwd horloge op basis van hun eigen Grand Prix horloge. En dus deze met een startbedrag van 1 euro (aanschafbedrag was 2,50). Wat schetst mijn verbazing, ik ontvang een bericht of ik een bod van 150 dollar zou accepteren. Eerrhhh?
Volgens de koper had zijn vader die voor Renault werkte dezelfde, maar deze was kwijt. Buy it Now prijs toegevoegd en binnen dezelfde minuut verkocht en betaald.
Mijn exemplaar
Vergelijkbare exemplaren
Dat is toch typisch, als hij gewoon de veiling had uitgezeten had hij hem waarschijnlijk voor een paar euro gehad (ik was voor twee tientjes best tevreden geweest. Of heb ik nu iets grandioos over het hoofd gezien?
(Maar goed, ik had budget nodig voor de restauratie van de Constellation, dus dit is best welkom)
Haha dat is mooi zeg. Waarschijnlijk iemand die niet zo om geld verlegen zit en gewoon dat horloge wil hebben om zijn vader gelukkig te maken (tu).
Ik hoop het, toch leuk als je iemand ergens blij mee kan maken!
Ik ben net terug van een rommelmarkt hier om de hoek maar vandaag helaas niets…
Je hebt een pb,