Band is niet origineel alleen de gesp.
Tussen de 100 en 200 is een mooie prijs ind.
Band is niet origineel alleen de gesp.
Tussen de 100 en 200 is een mooie prijs ind.
Maar goed, ik ben gek op eenvoudige maar stijlvolle horloges dus dit is een blijvertje, ik heb hem al sinds zaterdag om en hij loopt erg goed.
Inderdaad erg mooie vondsten! Bij mijn wekelijkse wandeltochtjes over de lokale rommelmarkt (op zoek naar vinyl), nog nooit gelijkaardige vondsten mogen doen… In de toekomst misschien toch wat beter m’n ogen open houden!
Wat voor een uurwerk zit er eigenlijk in die Renault?
Geen idee, het is een glasfiber behuizing zonder naden, misschien dat hij open kan via het glas. Het is wel een apart ding en het eerste mechanische reclame horloge dat ik heb gezien.
Die Constellation,…zeker opknappen…wat een beautie. Leuk he de kick van een mooi merk voor weinig…
Op welke rommelmarkten kijken jullie in godsnaam, ik heb nog nooit zoiets moois gevonden…
Op welke rommelmarkten kijken jullie in godsnaam,
ik heb nog nooit zoiets moois gevonden…
je hebt ook geen enkele kans, ik dacht dat Geert iets van
10 dochters had die allemaal 1 dag van tevoren
in een tentje bij die rommelmarkten voor de deur bivakkeren.
jawel soms loop ik er tussendoor.:+
Duw jij die dochters van Geert dan aan de kant?
+1
nee ga er netjes omheen haha
nee ga er netjes omheen haha
ik zou voor de zekerheid wel een G.shock dragen
stel dat ze je tackelen dan breek je wel een been
maar je horloge blijft dan heel.
niks dragen kunnen er meer om je pols:~
Het zijn er maar vier, en dat is meer dan genoeg
Door heel Nederland, en soms in België en Duitsland, ik was te moe anders was het vanmorgen Duisburg (D) geweest.
Ik ben voorzichtig begonnen met het zoeken naar de automaat module voor een Omega 501. Heeft er iemand een idee bij wie ik eens zou moeten informeren die zoiets mogelijk op voorraad heeft?
Ik kan je niet verder helpen. Zoals ik al zei, wil iedereen dit soort onderdelen liever bewaren voor eigen projecten of reparaties. Helemaal omdat Omega is gestopt/gaat stoppen met het leveren behalve aan servicecentra. Ebay is je vriend
Ik denk dat het verstandig is deze in hoofdgroepen of in onderdelen te verkopen op Ebay om je geld terug te halen en zeer waarschijnlijk winst te maken.
Dat valt volgens mij nog wel mee, ik heb al twee uurwerkmakers gesproken die het kunnen leveren maar ik ben gewoon op zoek naar andere adressen om de prijzen een beetje te kunnen vergelijken. Los daarvan denk ik niet dat het stoppen van Omega met het leveren van onderdelen echt uitmaakt voor vintage uurwerken, ik ga er eigenlijk niet vanuit dat ze dit nog op voorraad hebben.
Dus als je toevallig iemand weet die op een berg Omega onderdelen zit dan hoor ik dat graag!
Wat willen ze ervoor hebben dan? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.
Gr Melvin