Rommelmarktvondst...Rolex?

Hoi iedereen, welke liefhebber kan hier eens naar kijken? In een partij rommelmarkt spullen vond ik dit horloge. Geen verstand van Rolexen maar wie weet is hij echt? Dankjulliewel!

6 likes

Hij is niet echt, er zit geen cyclops (vergrootglas) op het plexiglas en ook de chapterring klopt niet

1 like

Cyclops kán ie verloren zijn natuurlijk…
En tritiumbolletjes, doen neppers uit die tijd dat ook?
Openmaken dat ding :stuck_out_tongue:
Ik vind dit altijd de leukste topics, hoop echt dat er een keer een echte tussen zit :slight_smile: zou toch leuk zijn

2 likes

Dank! Hij komt uit een inboedel met antiek van een overleden opa. Vond deze er tussen. Spullen hadden jaren op zolder gelegen. Werden er 50 jaar geleden al neppers gemaakt? Ik laat hem morgen even open maken. Mocht hij niet echt zijn heb ik toch een leuk horloge voor 4 euro😉

1 like

Plexiglas kan natuurlijk vervangen zijn door een zonder cyclops, staat er een serie- en typenummer aan de zijkant van de kast bij de aanzet van de band?
Met dit bekraste glas is oordeel van de wijzerplaat best moeilijk :grin: .

1 like

Foto maken van typenummer/serienummer tussen de lugs.

Overduidelijk nep…

1 like

En even een andere telefoon pakken dan je Nokia 6110 voor wat fatsoenlijke foto’s! :joy:

9 likes

Haha, hij ligt niet bij mij en ja, de foto’s zijn gemaakt met een pre historisch mobieltje…

1 like

Binnenkort in Tussen kunst en kitsch: man valt flauw na horen waarde Rolex op zolder.
@Chlorophyl kom met die GIF :
:point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4:

8 likes

Ik kan hem niet vinden GVD! :rage:

Aaaah mijn eigen gif! :heart_eyes::point_down:

4 likes
23 likes

@Stephan0201 je mag je weleens scheren voordat je op tv komt.

2 likes

Hahaha

1 like

Echt of niet, dit is al leuk😉

1 like

Mwaoh, bij fake volgt een ban-for-life maar :man_shrugging:

Haha nee hoor. Denk ik …

1 like

Ik laat hem morgen even openmaken en zal wat scherpere foto’s maken. Dan meld ik me weer even. Dank iedereen!

2 likes

:flushed:

Die ban bedoel ik😉

Haha nee hoor. Daarvoor zitten we toch hier. Om te kijken of ie echt is of niet. Ben wel benieuwd!