Rommelmarktvondst...Rolex?

Dat zei ik ook een keer over een Rolex, maar dat bleek gewoon normaal te zijn. Het is geen Grand Seiko he!

9 likes

Dat is een beetje overdreven denk ik. Maar dat GS beter is afgewerkt is geen twistpunt. Maargoed, Rolex presteert weer op andere vlakken.

Ik ga voor de gein toch eens bezig met duck tape. We moeten toch binnen blijven straks geloof ik😉

4 likes

Beetje laat maar iedereen bedankt voor de inbreng! Ik vond het leuk om te lezen. Nu heb ik inmiddels een andere (je gelooft het niet) maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Alleen een vraag, want ik ga er zelf proberen achter te komen of hij echt is, zijn er Rolexen die de woorden stainless steel op de back case hebben staan? Ik kan het op internet niet echt vinden…heel erg bedankt!

1 like

Oh please do.

2 likes

Haha ik zal 1 foto plaatsen

2 likes

Nee. Die zijn er niet.

Dat was precies mijn twijfel. Dank. En ik hoop ooit met een echte tevoorschijn te komen😉

2 likes

Gold plated? :thinking:

Voor zover ik weet heeft Rolex dat nooit op achterdeksels gezet

Toeval bestaat toch niet? Chrono24 3966 zelfde horloge.

Komt die van jou uit de usa?

1 like

Nog even, bandje lijkt mij ook niet origineel toch…

De band sowieso niet. Alsof ze Rolexen met zo’n gare leren band afleveren. Gesp is niet te zeggen zo.

Hier de advertentie

Voor zover ik het weet is dat het dezelfde foto is maar dan met een ander bandje.

Zelfde tafel, het horloge ligt op dezelfde plek.

1 like

Oh serieus? Dat is lachen. Ik kan hem kopen van iemand van wie ik al eens eerder een horloge gekocht heb. Die is mij dus voor de gek aan het houden.

1 like

Heel erg dank voor de oplettendheid zeg. Ik ga eens even bellen met hem.

Hier nog twee bij dezelfde verkoper.

Denk die op de bruin lederen band het zelfde exemplaar is.

1 like

Wel stevig aan de prijs voor een niet massief gouden horloge…

En aftermarket caseback…

2 likes