Ben benieuwd naar betere foto’s…
Oke,oke…ik had natuurlijk liever gezien dat hij echt was maar ik vind deze discussie leuk als nieuwkomer hier. Morgen komen de goede foto’s.
Foto van het uurwerk zal het snel duidelijk maken!
Wie verkoopt nou een mogelijke Rolex erfstuk van opa voor 4 euro
Sommige mensen hebben een slechte band met familieleden, ruzies? Sommigen herdenken goede relaties niet ahv spullen, per ongeluk niet goed opgelet, geen kennis van, of een van de overige 1000 redenen?
Shure
Wat betreft het verkopen van een Rolex; hij zat in een doos zolder spullen. Een vriend van mij ontruimd huizen in opdracht. Vaak na een overlijden. Je zal verbaast staan van wat hij tegenkom aan waardevolle spullen. Mensen hebben soms helemaal geen zin uit te zoeken wat opa of oma allemaal nalaat, en dan gaat alles voor een kleine prijs weg. Zoals in het geval van het horloge in de doos van zolder waar het hier over gaat. Ik koop wel eens wat op voor de gein en dan zie ik wel wat ik tegen kom. En at is soms een horloge😉
Zijn er toch al een paar geweest. Mede daardoor blijft het een leuke rubriek.
nou, waarschijnlijk een weekje of zo jonger, maar i get your point
#technicallycorrectisthebestcorrect
Nou, ik heb hem binnen. Ik zie geen serienummer bij de lugs… alleen een hoop beschadigingen. De tekst klopt wel. Er zit een streepje onder het logo op de kroon. Valt wel op dat er een beetje ruimte zit tussen de woorden date en just. Ik neem aan dat ik hem door een juwelier moet laten openmaken? Ik ga er eigenlijk al van uit dat hij nep is, dus weet niet of ik de juwelier investering wil doen😉 De band heeft verder geen merktekens.
20200312_135207|374x500
![20200312_132001|374x500]
(upload://gbEQ1cDafzb4ZhvBmadZMie1zvc.jpg)
Je zou het zelf kunnen proberen met een rubber bal of ducktape bal:
Deze fotos bevestigen 100% nep. Kijk maar eens goed naar de bezel.
Verder is het zo te zien een verchroomde kast, ik denk dat een echte datejust een stalen kast heeft.
Met “Superlate” is het toch nog goed gekomen, ik lees nu “Superlative”
Rolex kwaliteit was vroeger wel wat dubieus maar zo erg was het nog net niet nee
Oke! Nogmaals dank iedereen.
De lume op die wijzers is ook niet om aan te gluren helaas. Lijkt wel luminova.
Je ziet nu ook goed dat de lume bolletjes bij de hourmarkers niet netjes op de minutetrack geplaatst zijn