Buit vandaag
Beiden lopen wel niet…
Leuk, maar: wel of niet
Wel gezellig zo’n forum café. Schenken ze daar nog een beetje lekkere koffie? Koekje erbij?
Wow, wat prachtige vondst. Ben zelf liefhebber van dit soort horloges. Deze ziet er nog goed uit, ondanks dat hij al 50+ jaren oud is.
Mesh banden kan ik ook zeker waarderen, maar niet dit type bij dit horloge. Bovendien nog wat te smal ook.
Ja, en het zijn geen koekjes maar gebakjes, en we zorgen altijd dat er ook goed eten is. indien gewenst. We zorgen goed voor onze gasten
En onze gasten zorgen ook wel goed voor ons, Tim heeft gezorgd dat de isolatie op de zolder met de juiste schroeven geplaatst is. Jenneke heeft ons laten proeven dat Nederlandse kaas toch beter is dan de Belgische en de Nederlandse stoopwafels heerlijk zijn, Lex siert mijn livingtafel nu met Nederlandse bloemen en kijkt mijn vulpennen na, techca zorgt dat de dingen die ik niet ken op quartz gebied in orde komen en vele andere dingen. Lief en goed zijn voor elkaar kost weinig moeite.
100% waarheid
Kan haast niet anders
Komen bij Lemania vandaan.
Zoals beloofd de andere rommelmarkt vondsten van afgelopen zondag.
Als eerste deze Rey met jaren 50 uurwerk in een nos jaren 70 kast. Duidelijk het werk van een hobbyist maar wel een geslaagde.
Het binnenwerk is mij onbekend maar ziet er netjes uit. Sticker zit nog op de deksel.
De volgende was deze dames Pontiac met Ronda uurwerkje.
Eigenlijk heb ik deze gekocht voor de sluiting
Het horloge wordt weer doorgeven aan familie.
Joepie eindelijk een Pontiac sluiting
En als laatste de al eerder getoonde Adec triple date met moonphase.
En het leukste was de prijs
€25 voor dit alles
leuke dingetjes joh. Dat vinden wij het leukste aan de hele hobby: de troep die je meebrengt van op de rommelmarkt. Fijn om zien dat er nog rommelmarkt-meeslepers zijn
Dat zijn echt de woorden van mijn vrouwtje
Dat is mijn grootste hobby
wij zijn met 2, soms reageert duolid 1 (een man) en soms ik, in dit geval reageerde ik en ik ben ook een vrouwtje, dus het woord troep zal wel verbonden zijn met vrouwelijke genen
hier ook, allez alleen uurwerkdingetjes anders zou het te gek worden en dan in 2de instantie de uurwerkdingetjes herstellen
Nu ben ik eigenlijk aan het liegen, ik sleep ook van die kleine oude potjes en dieren keramiekdingetjes mee als ik ze tegenkom, maar dat is echt het enige: potjes, diertjes en uurwerken
Duidelijk vrouwen kwaaltje dus
Wel handig dat jullie beiden dezelfde hobby hebben 1🫶
Komt bekend voor. Ik sleep ook vanalles mee naar huis. Voornamelijk schilderijen, zilver en horloges.
Een FHF (Fabrique d’Horlogerie de Fontainemelon) uit de 150-familie. Zonder schokbeveiliging, dus mogelijk nog uit de jaren '40: FHF ging rond 1950 aan de shock-resist. Grappige combinatie met de inderdaad onmiskenbare jaren-70-kast.
Leuke vondst; gefeliciteerd!
Lijkt wel een moderne sluiting
Dankjewel voor de info, dus nog ouder
Dat lijkt niet alleen zo dat is ook zo. Maar zelfs met een nieuwe sluiting ben ik blij.
vandaag weer rommelmarkt en enige bescheiden maar toch leuke vondsten gedaan
een werkende lip r25 uit de 1940s
een niet werkende lip nautic ski
en last but not least, ik moest nl denken aan de opmerking van @fredpanarai1, een stolp voor de montbrilllant … alleen die past er niet in, te groot, dus een longines erin gestoken