Rommelmarktvondsten

Is er een lijst met markten die interessant zijn voor horloge fans?
Of is dit een visser vragen naar de visspot ? :slight_smile:

Wil zelf graag eens slagen, en tot nu toe niet op de goede markten gekeken, wellicht hebben jullie tips?
Regio Noord Holland.

1 like

Ja dat is om een visstek vragen, dat heb je goed :rofl:

1 like

Mooie vondst, Pierre. Is dat een kastdeksel-opener?

2 likes

Yep :+1:

4 likes

Stil in dit topic, weer…Rommelmarkt vondsten vallen steeds meer in 't niet sinds het comfort en verslavende van de digitale veilingen - jammer imho :frowning: Des te leuker vind ik het dat ouderwetse rommelmarkten mij nog steeds uitdagen en vrijwel altijd weer verleiden om de gevreesde koopstop te breken. Ook afgelopen weekend weer raak, zo trok ondanks licht gerammel de verticale opsmuk van de wijzerplaat bij deze strakke Onsa mij over de streep - zonder veel bedenkingen :innocent:

29 likes

Ziet er leuk uit! Dit soort dingen kom ik nou nooit tegen op een rommelmarkt.

5 likes

Dank je wel, en hou vol :four_leaf_clover:

2 likes

Ik struin er ook regelmatig wat af, maar ik vermoed dat ik toch net iets eerder op moet staan :sweat_smile:.

Mooie vondst :partying_face:

3 likes

Ik vind nooit iets …

Maar dit was geen rommelmarkt prijs waar 5 euro de max is

17 likes

2,50 dan?

Mooi! Ik kom alleen goedkope quartztroep tegen op rommelmarkten.

4 likes

Dat is bijna onmogelijk, je moet wel zien wat er ligt, veel mensen kijken wel, maar zien niks, dat is net eff anders. Het zelfde heb je ook in het verkeer, mensen kijken maar ze zien het niet, daarom klappen er zoveel wagens op elkaar.

Ik ken iemand die wekelijk 3 horloges vind, zelf gouden zakhorloges voor 3 euro… die is echtauper goed…

3 likes

Meeste keren is inderdaad quartz rotzooi. Een heel enkele keer heb ik geluk. Vaker niet dan wel.

1 like

Dit weekend viel de rommelmarkt mij ook een beetje tegen - maar drie stuks! :yum:
(Maar ik kwam ook pas in de middag toen het inpakken al begon…)

2 likes

ondanks de regen toch snel even de rommelmarkt opgelopen. Er waren maar 8 kramen, kans is klein dat ik iets zou vinden, maar kom 8 kramen zijn 8 kansen. Live sfeerbeeld van de 8 kramen een uur of 3 geleden

en jaaaaaa we hebben prijs, wat een mooi ding, oeh die vliegt straks of morgen nog uiteen

heb de band al vervangen, er zat zo een roestig rekbaar ding op. Verders doe ie het redelijk goed, alleen de drukknoppen blijven soms hangen, maar lopen doet ie tot nu toe op tijd.

30 likes

De drukknoppen zijn een easy fix. Demonteren, schoonmaken en ze doen het veelal weer. Nieuw rubber en een beetje vet maakt het af.

3 likes

Hahahah alleen jullie krijgen dat voor elkaar, 8 kramen en meteen een mooike te pakken :star_struck:

2 likes

Ja, heb je daar een gebruiksaanwijzing voor? Laatst nog op een rommelmarkt geweest met 400+ kramen……

NUL……. niet eens iets zien liggen…….

4 likes

Teveel kramen denk ik… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

euhm dat ding moet helemaal uiteen he, niet enkel de pushers. Zelfs al loopt ie op tijd en doet de chrono wat moet, je kan er donder op zeggen dat ie kurkdroog staat en dan zo verder laten lopen is dikke schade maken, dus morgen of volgende week vliegt ie helemaal uiteen :wink:

8 likes