Wij ook. Ik kan wel door die vuiligheid bij de randen kijken maar vaak komt het er dan toch nog mooier onderuit dan ik me voorstelde. Misschien morgen als ik een uurtje over heb dat ding eventjes uiteen gooien en anders is het later op de week
Vandaag een rondje gemaakt over de rommelmarkt op het Afrikaanderplein in Rotterdam. We waren al laat, dus verwachtte ik eigenlijk helemaal niets.
Tot mijn stomme verbazing lag deze Certina Waterking, met linnen dial, nog netjes op mij te wachten. In een hele nette staat, double kast zonder slijtplekken en een keurig lopend uurwerk. En voor een heel net bedrag.
Bereid je voor op veel rotzooi. Ik denk dat dit echt een lucky shot was, aangezien de rest oud gereedschap en uitgesleten Tefal pannen waren.
Ik had al een paar keer naar mijn vrouw geroepen dat ik naar huis wilde…
Op zondag nog wel twee oude Seiko’s gespot+ nog wat mij onbekend vintage (Oost?) Duits -er jaren. Maar normaal zie je op deze markt nderdaad vooral lekke ouwe pannen, sportschoenen, gereedschap en twee euro horloges
In eerste instantie zonder batterij dekseltje maar na aankoop vond ik dat alsnog tussen gereedschap & troep - bandje van een andere Swatch getrokken en een leuke aanwinst vind ik, alleen geen idee uit welk jaar
Die heb ik ook nog liggen voor de verkoop… In zowel heren als dames versie… Leuke horloges. Eén batterij voor de secondes, de andere is voor het uurwerk…
Wow, nice! (Ik heb intensief gescrold maar ik geef toe: geen picsearch gebruikt) En hij lijkt weinig populair te zijn - wat ik me wel voor kan stellen met die tamelijk lullige strap
Op staal vond ik hem overigens direct interessanter smoelen dan de diverse Swatchmasters