Rommelmarktvondsten

So de kneiters

Het is dat ik geen wijn drink anders had ik graag ook een mening gehad om op te dringen

2 likes

Mooi bruggetje naar een juridische klassieker.

6 likes

Was dat een verplichting? Drink ook bijna geen wijn. :thinking:

1 like

Hey is dat een
mandje-van-tichelaar

6 likes

Ik zit te trillen van spanning nu. Waar vind ik deze discussie waaraan eigenlijk niet mag worden gerefereerd? Reacties mogen in pb. Ik verzamel naast horloges namelijk ook meningen.

Waarom zijn alle prijzen doorgestreept?

2 likes

Omdat ze nergens op slaan. Zou me ook schamen als ik zo’n geld voor een fles wijn zou vragen

1 like

Wijnen waren over datum. Oude meuk.

2 likes

Er mist nog een prijs bij. :joy: Van - voor prijzen a la Invicta :stuck_out_tongue:

2 likes

Nou dan ben je hier in ieder geval aan het juiste adres ! :ok_hand:

3 likes

Ik heb het idee dat ik in de zeik genomen word, maar ik vind het wel heel grappig. :+1:

Ik dacht overigens inderdaad dat het de oude prijs zou zijn, maar ik kon de nieuwe prijs niet vinden. :joy:

Dat blijkt, maar ik heb nog steeds geen groen bolletje. :confused:

1 like

De echte Nederlander; “Ik geef je er 2,5 voor!”

Ik denk dat ongeacht de prijs (2,5 of 5), ik dit horloge gewoon gekocht had (mijzelf kennende zonder afdingen omdat ik mijn geluk niet kan geloven, en ook bang ben dat het een beperkt is) en vervolgens gehouden had.

1 like

He wat,? Wacht effe hoor… Dus jij koopt een horloge waarvan je zelf al op voorhand weet dat hij vele malen meer waard is voor een super laag bedrag om vervolgens omdat u zoveel fatsoen heeft de verkopende partij een Dure fles wijn te geven en via die weg diegene duidelijk te maken dat je er mega veel winst op hebt gemaakt… For real,? :roll_eyes:

3 likes

Volgens mij is de Breitling al gekocht. Toch ?

Nope hij houdt hem.

1 like

Zodat de verkoper zich extra lullig voelt dat ie het veel te goedkoop heeft verkocht :joy:

1 like

Ehmm ja hij is gekocht, snap niet helemaal wat je er mee bedoelt,?

Het is maar goed dat er niet te veel van dit soort koopjes voorbij komen. Anders waren we ondertussen al bij deel 28 van dit topic geweest. :sweat_smile:

8 likes

Wat een moraalridders hier allemaal, jezus… iedereen struint de rommelmarkten af in de hoop een omega voor 5 euro te kopen en hem vervolgens op te poetsen en duur te verkopen, om vervolgens een mooie rolex te kunnen bekostigen. Maar als @EnriqueRQ het doet en eerlijk verteld is hij de lul en gaat iedereen ineens ethisch lullen.

Hou toch eens op, die kerel heeft een mooie deal gemaakt, en is hem gegund. De verkoper had zichzelf moeten verdiepen voor verkoop op de rommelmarkt.

Als iemand mij een Porsche aanbied voor 2000 euro sla ik hem ook niet af hoor, al staat die in de fik…

Hoop Afgunst hier, iets anders kan ik er niet van maken.

@EnriqueRQ geniet van je aanwinst en verkoop hem fijn via ander kanaal joh, hier wil men hem blijkbaar wel hebben, maar willen de prijs niet betalen omwille van de bekende aanschafprijs. Beetje jammer.

Als je hem snel kwijt wil is CataWiki een goede optie. Misschien niet de hoofdprijs maar toch…

45 likes

Mooi verwoord. :ok_hand:t3:

1 like