Rommelmarktvondsten

Het forum wordt helaas de laatste tijd geregeerd door afgunst en jaloezie. De zon in het water kunnen zien schijnen is blijkbaar moeilijk voor sommige…

6 likes

Matig.

Zijn een aantal mensen die opbouwende kritiek met afgunst verwarren helaas.

1 like

Ik heb geen zin om honderd posts terug te lezen. Vijf euro inkoop? Dan had Ik 'm zelf in het blauw gezet voor een tientje ofzo. 100% winst, lekker man! Uit domheid hè want ik heb vaak helemaal geen idee van de waarde van rommelmarktzooi enne tja, zo ben ik nu eenmaal. Je moet elkaar namelijk wel wat gunnen hè … :wink:

@Marcel, dank je wel voor je bijdrage. Volgens mij sla jij de spijker op zijn kop. Afgunst. Overigens, 2000 euro voor een Porsche die in de fik staat? Zonder foto’s is het niet waar! :sunglasses:

Overigens kan ik @Santa_Sangre niet echt op afgunst betrappen. Hij gunt het @EnriqueRQ gewoon, maar had het zelf een beetje anders aangepakt. Prima toch.

2 likes

Zo zo… Best een discussie over jaloezie, eerlijkheid en integriteit… leuk :slight_smile:

Als ik een van mijn “whish/grail” horloges voor een paar euro zou vinden zou Kon ik de hemel zijn (als deze zou bestaan)

Als ik een horloge zou vinden waarvan de waardenvele maanden hoger is dan aankoop zou ik em verkopen…

Afhankelijk van mijn haast om in plaats daarvan een “whish/grail” horloge te kopen zou ik de verkoopprijs bepalen… zou ik de 5 euro aankoopprijs ook weergeven? Ik zou weergeven dat dit een vondst is en voor weinig is aangeschaft, gezien de uniekheid van de vondst zou ik ook trots de 5 euro weergeven… maar dat staat ieder vrij…

Maar nu de grote vraag die ik nog steeds heb… (en mogelijk topic weer ontopic)

Waar vind ik nou zo een rommelmarkt inclusief rommelmarktvondst om zelf ook te shinen met een aankoop en een zelfde shockwave door dit topic te zenden…

Ik loof 10 euro uit voor de gouden tip :innocent: :nerd_face:

1 like

Ik denk dat je daarvoor naar de kleinere lokale rommelmarkten moet gaan, met veelal particuliere aanbieders die eigen spullen verkopen, in plaats van de groots opgezette, wekelijks terugkerende betaalde rommelmarkten welke overlopen van brood-handelaren die zich vaak behoorlijk hebben ingelezen voordat ze iets te koop zetten. Of gewoon een gezonde (over)dosis geluk hebben…

Koningsdag markt is je kans :sunglasses:

1 like

Haha! Ik zou ook geen hoger bod doen met zo’n beoordeling van de verkoper :shushing_face::shushing_face:

2 likes

Blijft een mooi verhaal…

Toch vreemd want ik blauwe rijtje stond dat hij het horloge zou houden… :face_with_monocle:

Na al dat gemiep zou ik dit ook zo doen. Het is simpel, hij heeft een unieke kans gekregen om een horloge van waarde te kopen tegen een paar promille van de waarde. Iedereen had dat gewild.

De een had hem vervolgens gehouden, de ander direct verkocht zonder de “inkoopprijs” te noemen. En degenen die hem zouden houden, best. Na een paar jaar was hij waarschijnlijk toch je collectie uitgegaan tegen de dan geldende marktwaarde. Misschien nog wel 2x zoveel.

5 likes

Even een afkoelperiode.
Geen nieuw topic openen svp.

Dat is een mooie! :ok_hand:t2:

2 likes

Geen rommelmarkt, maar van marktplaats een 'koningsdag’koopje

5 Swatch horloges voor een leuk prijsje.
Even alles schoongemaakt en 4 getest. 1 heeft namelijk een andere batterij, die ik niet in huis heb.
Van die 4 werkten er 3 uitstekend.
Maak ik weer wat kinderen blij mee :+1::muscle:

Edit: nu ook met foto van het 5e horloge

9 likes

de cwc is een rommelmarktvondst en de vostok heb ik op de rikketik voor 20 euro gekocht. The hunt is het leukst als je het mij vraagt.

24 likes

Hier ook een horloge van de marktplaats Koningsdag rommelmarkt. Vage foto’s van zo’n heel kleedje waardoor je helemaal niet kon zien wat het was maar het idee van MP was leuk. Mooiere staat dan gedacht en werkt met een nieuwe batterij weer

11 likes

Leuke vondst! :+1:

2 likes

Gaaf…

2 likes

Jammer genoeg geen horloge maar wel horloge gerelateerd :grinning:

23 likes

Ik ‘vond’ dit. Het was inderdaad allemaal rommel.

8 likes