Rommelmarktvondsten

Patek, 3e rij links en dan iets naar onder :+1:

6 likes

Originele swatch Jellyfish, die zijn nog redelijk aan de prijs.

11 likes

Ik had hier graag even doorheen willen neuzen.

3 likes

Er lag inderdaad een Swatch tussen, het zou deze kunnen zijn. Ik heb daar echter totaal geen verstand van.

Ik hoop dat je deze Daytona wel mee hebt genomen?

Schermafbeelding 2020-08-07 om 13.48.21

12 likes

:smile: Nee, de verkoper en ik werden het niet eens over de prijs.

2 likes

Hoeft ook niet, veel mensen weten niet dat je met je Swatch en lege batterij gewoon even naar de Swatch winkel kunt gaan en men free of charge een nieuwe batterij plaatst.

Behalve leuke horloges ook gewoon top service.

4 likes

Serieus? Altijd, ongeacht hoe oud het horloge is?
Dan ben ik dus blijkbaar één van

:point_up: dat inderdaad dan!

Inmiddels heb ik ze zelf besteld en vervangen, maar zal het voor een volgende keer proberen te onthouden.

Overigens…toen ik er (in een Swatch store) een tijdje geleden een kijkje van, hadden we het over een krasje in het glas. Toen bood de mevrouw inderdaad ook aan om eens langs te komen met het horloge zodat ze het even kon polijsten
:thinking: Dat sluit behoorlijk aan op jouw verhaal dan.

1 like

Ik ook wel… Altijd leuk en er ligt vast wel iets dat die €3 waard is.
Een leuke NA voor de kinderen bijvoorbeeld.

Dit was trouwens mijn leukste rommelmarktvondst. Lag in een bak bij de kringloop voor 2,50. Erg leuke Savoy automatic. Liep als een zonnetje. Moest alleen even een bandje op en het glaasje polijsten.

24 likes

100% ik mag zelfs met mijn complete 007 collecties (3 collecties in totaal bijna 50 horloges) langskomen, ik opperde dit onlangs.
Wel het verzoek dan op een rustig moment langs te komen maar dat vinden ze nog leuk ook!
Aldus de Swatchzaak in Utrecht.

Door al het horlogeforumgeweld en wat ik daarbij heb aangeschaft in het hogere segment draag ik ze eigenlijk te weinig. Maar mijn liefde voor horloges vindt zijn origine bij de 007 reeksen van Swatch.

7 likes

Voor covid 19 al meegenomen :smirk:

16 likes

Je bedoelt de big bold jelly van 46mm?

Er zijn inderdaad nieuwe Jelly modellen alleen geen originele re release.

1 like

Hier is meer dan een miljoen voor betaald… we hebben gewoon een rare hobby.

11 likes

Hadden ze daar geen passende NATO bij kunnen leveren?

7 likes

Bij de lokale kringloop…

Mocht iemand echt interesse hebben fiets ik er nog wel ff langs :rofl:

7 likes

Neprolex bijna dubbele qua vrpr tov een authentieke Citizen :crazy_face:

4 likes

Bij de lokale kringloopwinkel gevonden.
Ik vond de ‘loep’ bij de datumaanduiding wel apart, niet dat je er wat aan hebt, want de datum is daardoor alleen maar slechter te lezen.

5 likes

Geen kringloop, geen rommelmarkt maar een marktplaats vondst.

Ik had mijzelf een beetje gezworen om geen quartz horloges meer te kopen maar deze vond ik toch weer te mooi om aan mij voorbij te laten gaan.

12 likes