Voor covid 19 al meegenomen
Een digitale Texas Instruments in ruil voor Corona, dat is geen geld
Voor covid 19 al meegenomen
Een digitale Texas Instruments in ruil voor Corona, dat is geen geld
Nee nee heb er covid gratis bijgekregen… en ze zijn allebei nog actief alhoewel de T.I is gemakkelijker te (ver)dragen
We hebben er weer een! Technisch gezien geen rommelmarkt, wel rommelmarktprijsje. Mooie gesigneerde kroon.
![Leuk! Waar heb je hem dan gevonden?
In Rothenburg ob der Tauber bij een antiek(achtig) winkeltje.
Heel bijzonder plaatsje.
En ook een leuke Zenith
Mooi hoor. Ben wel benieuwd. Wat kostte die? Of is dat not done om te vragen
Prachtstad, daar ben ik mijn hart verloren…
10 hele euro’s
ik bied 11
Mooie vondst.
wat!!! Nooit meer weg doen!
Nee sowieso niet. Herinnering is veel leuker dan t geld. In dezelfde categorie heb ik ook nog een Benrus Field Watch, Omega Seamaster de Ville en nog wat spul.
Lucky you.
Wauw! Toffe vondst. Ik vind die datumaanduiding ook erg chique.
12 euro
Leuke bracelet ook, flex maar dan van goede kwaliteit zo te zien Hele gave vondst ook al was het een veelvoud van tien geweest
Bandje is gewoon een simpele flix-o-flex. Niet gesigneerd met Zenith of wat dan ook. Verdient een mooie leren band.
Blijf hem toch heel fraai vinden, mooie match ook qua tijdsbeeld
Dit horloge ooit eens ergens als rommel verkocht door nabestaanden van een overleden juwelier. Alles was toen werkelijk waar vies. Heb hem deels uit elkaar moeten halen om hem schoon te maken. Bandje was ook zo goed als vergaan. Ik vind hem zelf erg leuk en is echt een blijvertje.
Vandaag gekocht tijdens een “garage sale” dat ons dorp had georganiseerd waarbij jij je kon aanmelden en vervolgens op een plattegrond kwam te staan waar dan mensen op afkwamen.
De linker heeft duidelijk een nieuw glaasje maar de kast ziet er verder prima uit op een paar krasje onder op de bezel na. Het uurwerk loopt verder goed maar er zit veel rek in de bad. Maar als ik dit horloge ooit zal dragen, komt hier een leren bandje voor.
De rechter loopt niet (goed). Er is een stukje van de wijzerplaat afgekomen (zichtbaar op de foto, zit vast bij de minuut en seconden wijzer).
Ik heb geen idee waar dit hoort maar ik denk dat het een stukje is van de 6, 9 of 12 aangezien daar geen stukje met lumen zit, maar dan mis ik nog 2 van zulke stukjes “goud” .
Ook klinkt de rotor niet helemaal goed en toen in hem open deed zag ik dat hij niet van zelf meer soepel draait. Ik ben geen horlogemaker maar ik ben wel benieuwd of ik dit kan fixen.