Rommelmarktvondsten

Heel herkenbaar, het zijn een soort weeskinderen.

3 likes

Ik was deze helemaal vergeten. Een leuke titanium Pulsar.

16 likes

Ik vind de titanium horloges vaak best mooi maar ik laat ze toch altijd liggen. Dan zit er weer een kras oid op en bij die titanium kasten krijg je die (zonder zandstralen) gewoon niet weg. Een kras in titanium stoort mij toch vaak meer dan bij stainless steel ed…

Waar blijft die foto :rofl::rofl::rofl:

1 like

Hoe doe jij dat bij “glas”?

Knap ding hoor, zou zoiets nog te vinden zijn op stalen band?

Morgen, beloofd! :wink:

1 like

Schuren en polijsten, grof naar fijn.
Lukt het niet? Jammer maar geen drama, voor dit geld kun je lekker experimenteren.

1 like

Bij acryl/kunstof heb ik dat al talloze keren gedaan maar bij glas nog nooit :rofl:. Ben benieuwd naar jou eind resultaal! Before en after foto als je het glas klaar hebt?

Et voila! :tipping_hand_man:

63 likes

Mooi opgeknapt!

1 like

Hey! Wat tot om deze voorbij te zien komen! :+1: zo eentje heb ik hier nog als (toekomstige) erfenis van m’n pa. :grin:

Lekker dun modelletje is het.

8 likes

Op verzoek hierbij wat plaatjes van het polijstproces.

Sommige putjes zijn té diep, dat laat ik zo.
Nog steeds zichtbare krasjes, dit kan beter wanneer ik er voor ga zitten, maar de laatste fijnslijperij is zeer “time consuming”, dus voor nu ben ik tevreden. :slight_smile:

25 likes

Je mag toch ook nog wel wat historie terugzien :grinning:

2 likes

Battle scars

Prachtige Nageur! Ik heb wel wat met Pontiac, vind het een mooi merk! Je komt er echt hele mooi en diverse horloges van tegen!

2 likes

Zelfde werkwijze dus! Ik had wet sanding oid verwacht… Zou dat niet makkelijker en sneller gaan in het geval van glas?

Misschien iemand met ervaring?

Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?

Las spetters… echt een werkhorloge geweest.

1 like

Thanks! Ja ik ook! Prachtige horloges.

1 like