Rommelmarktvondsten

Ik ga regelmatig naar een rommelmarkt in Rotterdam en omgeving, zoals vandaag en heb nog nooit 1 toonbaar merk horloge gezien vintage of niet. Het is of nep, of turks/ali xpress en dames quartz bling rommel. Nog geen seiko 5je zelfs. Alleen op verzamelbeurzen of grote professionele markten, maar dat zijn handelaren. Maar goed, ik ga niet alleen voor horloges dus soms vind ik wel gelukkig nog wat anders.

1 like

Iemand anders nog wat gevonden? Kunnen we hoer weer back on topic……….

Wat een prachtige vondst :+1:

1 like

Wat ik niet begrijp - ook nog nooit een horloge gevonden bij tientallen 2de hands winkels en buiten - waar die markt dan wel is? Waar blijven al die horloges, want het moeten er toch veel zijn.
Zelfs mijn inboedelinkoper met tientallen inboedels per week had nooit horloges.

1 like

Misschien kun je dan beter naar een ander forum zoeken?

3 likes

Ja, dikke vingers …… :smile:

2 likes

Dat kun je dan, in het vorige kader, ook weer dubbelzinnig opnemen.

2 likes

Voor de snelle beslisser, prachtig mooie edox, wel 32-34mm maar qua looks, prijs, en hij werkt, alleen ff nieuw glaasje in… dus idk…moest ff delen… als iemand hem koopt, bedank me ff, weet ik of het nut heeft om hier te posten

https://www.vinted.nl/items/4491098407-edox-vintage

5 likes

De nivada F77 met een bandje gekregen van @BorisK staat geweldig :star_struck: nogmaals dank voor dit mooie gebaar :+1:


30 likes

Mooi! E leuk gebaar.

1 like

Het is een mooie combinatie, Jurgen.
Ik hoop dat jouw dochter er lang van kan genieten!

3 likes

Hoop het ook aan de combinatie gaat het niet liggen :wink:

1 like

Wow , bluetiful

1 like

hier is het lang geleden dat we nog eens de rommelmarkt deden, maar vandaag toch vroeg opgestaan en een rondje gedaan. 2 super leuke dingetjes gevonden: een NOS ancre 15 rubis, die gewoon nog op tijd loopt en een jaeger 2 dagen wekkertje dat loopt en op tijd afloopt, maar opwindveer is gebroken.

Leuke dingetjes. Het is hier dan wel stoppen geblazen, maar deze konden we nu toch niet laten liggen



!rommel we love rommel!

36 likes

Wat een schatten weer :heart_eyes:

2 likes

Heel leuke vondsten!

1 like

Vrijdag in de kringloopwinkel gekocht:


Agat 4282 USSR stopwatch. Het schroefje van de stem mist dus die valt er steeds uit. Verder is hij wel op te winden maar loopt hij helaas niet.

11 likes

:smirk:told you so :rofl:

4 likes

Vandaag drie markten afgelopen…… kan niet altijd feest zijn :grimacing::frowning:
Was een kereltje die drie interessante horloges had liggen, maar dacht zeker dat hij zijn pensioen ermee kon aanvullen. Vroeg prijzen die bekant hoger lagen dan tweedehands met een servicebeurt. En twee ervan waren nog redelijk afgekloven ook. Niets te onderhandelen……… ben ik snel klaar.

Heb het maar bij een mooie hangplant gelaten die we thuis in de achtertuin in de overkapping kunnen hangen en voor vanavond een groningerworst met knoflook voorbij de borrel. Thuis dus wel gescoord :sweat_smile:

11 likes

Ik heb deze enigszins doorleefde Casio MD-513 gevonden. Komt uit 1995?
Hij heeft behoefte aan een nieuwe duikring en glaasje. Alles werkt verder naar behoren.
Tijdelijk even op een jeans bandje gezet. Had even niets anders voor de 24 mm lugs.

9 likes