Rommelmarktvondsten

Toch niet uit een bakje “€5/stuk”?

Nooit van gehoord, lijkt mij wel lekker, laat het je smaken. afgelopen zaterdag had jenneke voor mij oude Nederlandse boeren kaas meegebracht, die is super heerlijk, In Nederland hebben boeren dikwijls ook een winkeltje bij de boerderij, met zelf gemaakte producten. Heerlijk

3 likes

Rommel? wel mooie rommel. De ancre love him!

Haha. Neen, zoveel geluk had ik nu ook weer niet. Maar was wel een getal met ook maar 2 cijfertjes.

1 like

Vorige week Maandag (Pinksteren) ben ik naar de grote rommelmarkt van Kanne geweest vlakbij Maastricht.
Niet iets bijzonders gezien maar wel 2 bekende opgepikt en mee naar huis genomen. Beide modellen had ik al eens eerder in bezit gehad en verkocht/stuk gegaan.

Is het eerste horloge dat ik van mijn vrouwtje kreeg z’n 20 jaar geleden. Was echt trots op dit horloge en had hem altijd aan. 2x al het bandje vervangen voor €65 (ali bestond voor mij nog niet) en toen was het einde verhaal. Batterij gaan lekken en een paar indexen los.
Maar nu kon ik voor €10 weer herenigd worden met mijn oude liefde.

Deze Renault f1 team had ik al eens NOS uit de kringloop verlost en redelijk snel alweer vrij gelaten. Toen deed ik nog aan flipperen op MP en 2dehands maar die periode heb ik gelukkig afgesloten.

Gisteren was er een rommelmarkt in Veltwezelt (weer naast Maastricht)
Om 7.00 liep ik al over de rommelmarkt maar niemand had mij verteld dat de verkopers gingen uitslapen. Normaal staan er rond de 100 kraampjes (eigenlijk zijn het voornamelijk zeilen op de grond) nu waren er maximaal 40.
De meeste waren nog aan het uitpakken. Dat heeft als nadeel dat je niet alles ziet maar als grote voordeel dat je als eerste in de doosjes mag snuffelen :wink:
In een soort grabbeldoos vol kleine nachtkastspul kwam ik een bijzondere franken watch tegen. Hij viel op door zijn gewicht.

Op de wijzerplaat staat het logo van BMW M3.

Het binnenwerk is een ETA 955 112.

De kast is van lacoste.

En de band is van Frederique Constant.
Best tevreden met deze €3 aankoop

16 likes

Leuke vondsten

1 like

Rommelmarkt Lviv eergisteren.
Niet allemaal rommelmarktprijzen, maar daar de locale economie wat spekken is ook wat waard.

16 likes

Leuke Slava……. en die blauwe ziet er ook leuk uit :sunglasses::+1:t2:

3 likes

Die blauwe Vostok Komandirski is top.

1 like

“Mechanical” zei de verkoper nog een keer of twaalf :slight_smile:

2 likes

Als het goed is heeft deze het 2234 uurwerk met hacking functie

Leuke score Jos :+1:

1 like

Vandaag een rommelmarkt in Dordrecht bezocht. Geen horloges, maar niet voor niets gegaan. Voor een klein bedrag een aanvulling op de boekenkast.

26 likes

Ik ben ook geweest, ik moet nu nieuwe schoenen kopen!

14 likes

:grimacing:

1 like

Jij hebt de echte rommel gevonden :see_no_evil:

1 like

Wauw wat bijzonder! Is het daar nu niet heel gevaarlijk?

1 like

Die zijn daar toch ook wel te vinden? :upside_down_face:

2 likes

Jij bent nobel bezig, heel goed. Met die Komandirski heb je wel een hele mooie score.

1 like

Als we geen hulp bieden gaat het daar nog veel gevaarlijker worden, vandaar dat we wat spulletjes die kant op brengen.

12 likes