Kwam een Hagenees in Bakkeveen, de cultuurshock had echt impact.
Ja toch een echte duiker, echt een leuke vondst vond ik naast diverse platen…
Kwam een Hagenees in Bakkeveen, de cultuurshock had echt impact.
Ja toch een echte duiker, echt een leuke vondst vond ik naast diverse platen…
Deze ochtend naar de rommelmarkt op het Vossenplein in Brussel geweest. Het en en het ander gekocht maar mijn jongste dochter wou dat ik deze al eens wou posten die zij heeft gevonden en na flink onderhandelen heeft meegenomen
Goeie opvoeding!
We doen ons best
Zou goed kunnen, maar Enicar maakte wel heel veel variaties in kasten & deksels…
Als je een ref nr hebt - bijv. 167/004 of iets dergelijks (op de deksel) wil ik wel eens kijken natuurlijk Ik vermoed dat jouwe een bolle deksel heeft ?!?
Wow leuke vondst weer
Nu de Bugatti nog. Dat zal nog wel moeilijker zijn, dan het klokje…
Bijzonder !!! Gefeliciteerd Pierre
Spijtig genoeg staat de garage eivol…
Hier ook, maar mocht ik ooit zoiets vinden in een verlaten stal, dan maakte ik wel plaats…
Ruimte voor een Bugatti maken, als je die kan kopen moet geen probleem zijn
enicar mantagraph toch?
Je gelooft het niet maar een goede seiko 7016 komt tegenwoordig erg dichtbij de enicar qua prijs. Als de bracelet er nog bij is gaan ze zelfs gelijk op.
Helaas blijft vintage Seiko kalmpjes aan steeds duurder te worden. Voordeel dat ik er al veel heb, maar toch erg jammer voor andere liefhebbers want 1.3k voor een 7016? Tja…
Als je hem vind zal het niet op een rommelmarkt zijn
Nou Pierre, als je die Bugatti dan toch voor een prikkie tegenkomt, dan maak ik wel plek! En dan neem ik jouw klokje wel over van je😇
Ik heb hem net binnen! 165-54-03 staat erop en in het midden Sherpa 600. Is die eerste de referentie? Hij heeft een acryl glaasje. Kast is wat gehavend
Deze kast is in mijn ogen “als nieuw” hoor