Rommelmarktvondsten

Volgens mij ook dat niet

1 like

,:point_up:

1 like

Mooie vondst :+1:Hopelijk loopt de Rodania zit een esa 9154 in. Heb eenzelfde maar dan goldplated, ook van de rommelmarkt. En die begon meteen te lopen na een nieuwe batterij.

20 likes

Super, die van mij begon gisteren ook direct te lopen met een verse batterij
Had hem half als donor gekocht voor een defecte Roamer die ik enkele weken geleden kocht, maar die begon gisteren ook zonder probleem te lopen :partying_face:

Kun je die binnenwerken ook afregelen op een timegrapher en wat zet je er dan in als lift angle?

12 likes

Je kunt ze afregelen, maar ik heb verder ook geen gegevens over lift angle. Mooi die Roamer :+1:

1 like

Als het goed is zijn ze af te regelen. Met een Quartz timer is dat te doen. Voor weinig via ome Ali

1 like

Welk model bedoel je juist? Ik heb een Weishi 1000

1 like

Daar kan je geen quartzen mee afregelen. Ik heb een Biaozhun qd-20

1 like

super, ga ik zeker eens bekijken

1 like

Vanmorgen in de kringloopwinkel voor € 1,50 een Russisch (Sowjet) handwindertje gevonden:

Sekonda 17 jewels USSR, loopt prima.

25 likes

ai we hebben eentje gekocht, vandaag was het rommelmarkt en daar is tevens ook de groenten versmarkt. op weg naar die laatste markt een kraampje met horloges tegen gekomen. alles laten liggen en net toen ik door wilde lopen viel het oog op een super leuke pointer, ja ok die is dan toch maar meegekomen :rofl: :rofl: :rofl:

31 likes

Wat is dat voor bezel?

Dagaanduiding.
Vandaar draaibaar omdat dat continu verandert ten opzichte van de datum.

1 like

Hmm, toch. ik zat ff in de war met mijn dagen in het frans en spaans, kon de letters even niet plaatsen. Ik vergeet dinsdag altijd :')

1 like

Leuk horloge. Die had ik ook niet laten liggen

1 like

Ik moest ook wel even denken, Frans is nooit mijn favoriete taal geweest :sweat_smile:

Ik moet het gewoon kunnen maar af en toe zit je kennelijk niet goed op te letten :rofl:

1 like

Er staat voor 4 weken op de bezel.
Voor vandaag staat ie op S (samedi), maar eigenlijk moet je de S na de letters hebben anders gaat het doortellen niet goed. Bijvoorbeeld nu zou de 17e ook op Samedi zijn en dat kan natuurlijk niet.

Dit is bedoeld om snel te kunnen zien op welke dag een bepaalde datum valt.

2 likes

Pointer dates hebben altijd een bepaalde charme…

1 like

Jij weet en kunt wel alles he, prachtig, echt niet te schatten ben je,

1 like