Zie je wel, m’n woorden waren nog niet koud!-)
Dat valt wel mee, de eerste in 3 weken omdat we er langs liepen. Maar de watchlisten op internet zijn vooralsnog nog steeds leeg …
… en dat moet zo blijven want genoeg is genoeg
Nu zie je dat het klopt en kun je direct zien dat bijvoorbeeld de 17e op een dinsdag valt.
Leuke vondst En ziet er nog heel netjes uit.
Franse dagen, Franse naam. Maar geen ’ Swiss made’
Zit er dan ook zo’n Uwersi binnenwerk in?
Gewoon voor de heb…een spaarklok …
Nu de gepaste sleutel maken er zit waarschijnlijk nog steeds

En zien hoe het klokje in deze stalen kast is gemonteerd

Vandaag was ik op de rommelmarkt in de Brabanthallen. Veel horloges, maar was niet veel bijzonders. Niks mee naar huis genomen.
Wel een kraam met een Breitling waarvan ik na even kijken zag dat ie niet klopte. Een fake. Verkoper beweerde bij hoog en laag dat ie echt was. Toen ik aangaf er thuis in te zijn en hem erop wees op welke punten ik kon zien dat hij niet echt was, gaf ie met een horeca glimlach toe dat ie nep was. Je zou maar goedgelovig zijn. Verkocht overigens wel een paar, ik meen te zien, echte vintage Seamasters.
Oei, benieuwd of je daar een sleutel voor kan maken, niet simpel denk ik, succes.
Gegarandeerd uit India… Zijn ze daar zo wanhopig, dat ze zelf HMT gaan namaken?
Beetje locksmith maakt m zo open denk ik
Was een grapje
In deze zwarte uitvoering kwam ik 'm online maar zeer weinig tegen, vreemd genoeg… Maar
“Original Repainted” geeft me wel vertrouwen
Uit Etsy:
" Brand: HMT Model: Military Arrow Gender: Men’s, Boy’s Country/Region of Manufacture: Indian Dial Condition: Original Repainted Age: Vintage (1980-1990)"
Dat model lijkt er wel op, het gaat je lukken, ben benieuwd
Succes met de fabricage van de sleutel!
Behalve naar het uurwerk ben ik ook wel benieuwd naar
welke inmiddels incourante valuta je gaat tegenkomen