Rommelmarktvondsten

Merci, is eentje ook uit de jaren zeventig

1 like

Vandaag 2 horloges gekocht hier op de markt

25 likes

Twee Fransozen voor 15 euro samen… Niet mijn favoriete uurwerken, maar ja, ik kom nu eenmaal vaak in Frankrijk (Franse Ardennen)

Eentje al wat opgeknapt.

35 likes

Subtiel fontje :hugs: - niet zo heel erg ‘kijkeenshoecreatief’ maar net een lekker Tikkie anders. Dikke like

5 likes

Leuke en prima lopende Hanhart stopwatch voor 6 euro bij een kringloopwinkel in Leeuwarden :star_struck:

19 likes

Mooie vondst :yum:

Ja, eenvoudig penankertje schijnbaar, maar hij tikt wel lekker hard en snel

Vandaag in Sittard op de markt gestaan en daar heb ik een aantal leuke horloges op de kop getikt. Als eerste was er een merkloos zakhorloge met cilindergang, waarvan de balans in ieder geval nog goed lijkt.

En dan nog een viertal polshorloges, waarvan er eentje waarschijnlijk voor de grabbelbak zal gaan en de rest potentie heeft om een 2e leven te krijgen…

Lancia met Felsa 4007 uurwerkje

Ancre

Rival Ancre

Grand-Orima

De laatste is een penanker met een defecte balans…

7 likes

Die Ancre met Nederlandse dagaanduiding is erg mooi.

2 likes

EB 8810?

1 like

Vandaag even wezen snuffelen op de markt en weer een aantal leuke opknappertjes gevonden.

Kelton diver jaren 70.

Junghans 1930.

Prima navy scout.

Pontiac memomatic

Velona automatic.

We kunnen weer aan de knutsel!

25 likes

Benieuwd wat je van die Junghans kan maken! Hopelijk valt het glas mee.

Uurwerkje loopt nog en ziet er netjes uit in ieder geval. Nog even kijken hoe ik het glaasje netjes ga krijgen zonder het te slopen

1 like

Geen radium? Leuke vondsten :+1:

Volgens mij niet alleen die kelton is tritium

1 like

Die Kelton is een Franse Timex.

1 like

Tritium is geen radium

Nee dat weet ik maar is ook radioactief toch wel minder

1 like

Zit een schattig penankertje in.

Ja dat weet ik. Heel erg schattig totdat je hem uit elkaar hebt en weer in elkaar wilt zetten. :rofl:

3 likes