Rondje Amsterdam horloges passen

Ik zou als de verhoudingen kloppen ook geen moeite hebben met een 36mm duiker denk ik. Net als @FransT zegt dat een bepaalde maat niet mag. Ik begrijp daarin ook wel zijn knipoog naar het geneuzel over maten. Ik zou dus ook gewoon een flieger in 36mm dragen omdat ik het ontwerp mooi vind. Als de verhoudingen kloppen en de maat mijn pols past gesp ik het om :sunglasses:

Dus net als met alles hangt het gewoon van de eigen smaak en de maat van de pols af. Gelukkig zijn er op etiquette na geen vastgelegde regels.

1 like

Ik heb ook nog een Hamilton. Enorm ding, eigenlijk te groot voor mij: 55mm lug to lug, 45mm dial. Van dichtbij zie je een enorme lug overhang; van wat verder (spiegel) is die verdwenen. Goh, ga ik toch weer twijfelen over de Marinemaster :slight_smile:

3 likes

Ik zou die onderste niet kopen hoor, die bovenste staat véél beter! :joy:

Zo zie je maar weer. Voortaan wristshots via de spiegel! Wel even de foto spiegelen dan. :wink:

1 like

Niks tegen bling of diamonds on mah Rollie. Het is ook geen waardeoordeel. Het is al helemaal geen poging om iemand in de zeik te nemen.

Kijk naar de foto’s, de overhang en de proportie. Daar gaat het mij om, niks meer niks minder. De pols van de OP is in mijn ogen beter gediend met iets kleiners.

Het blijft een smaakzaak, dat wel.

@anon50762135EV heeft de MKII al weg, hoor. Je hoeft hem niet meer te pluggen. :grinning: :grinning: :grinning:

Merk op dat ik maximum groottes bedoelde.

Jazeker wel. Als dit niet je eerste rodeo is kun je daar rekening mee houden. :+1:

3 likes

Ik wil hem. Geheel in lijn met het topic, gisteren gepast bij AVW.

4 likes

:confounded:

2 likes

Ok, je kunt er inderdaad wel iets van zeggen als je wristshots vergelijkt, als je je maar realiseert dat het in werkelijkheid heel anders toont. :sunglasses:

1 like

Beter David? :sunglasses:

1 like

:wink: Zeker…zeker…:ok_hand:

1 like

Zeker. Als je baggy spijkerbroeken wilt dragen en een t-shirt dat twee maten te groot is, dan mag dat ook.

Maar ja:

:point_up_2:

Of iemand een stevig afwijkende smaak heeft of niet is geen waardeoordeel, dat is de constatering van een feit.

Het is ook goed hè, mensen die anders zijn. Het is bijvoorbeeld maar goed dat ik twee van die curieuze, wars van alles zijnde maatschappijverstotelingen als vrienden heb (uiteraard doel ik op @HanDavinci en @Fate_Amenable_To_Change).

Dat houdt mij ook lekker een beetje flex, chill en urban. :sunglasses:

2 likes

Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde moet je maar denken :wink:

1 like

Hmm.

Is dit nu een complisult? :thinking:

Maar ik heb niet het gevoel dat de maatschappij mij verstoot. Meer dat ik de regels van de maatschappij verstoot :smile: Misschien maar goed ook.

1 like

:wink:
image

1 like

Jezus, (en dat zeg ik niet vaak op dit forum) dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd. Tranen schieten me in de ogen.

Sommige dan toch. :slight_smile:

:joy: Ware woorden.

1 like

Vooropgesteld dat iedereen maar moet dragen wat ie mooi en prettig vind was mijn eerste reactie dat alle hier op de pols getoonde horloges wel erg groot vallen.

Minder is meer naar mijn mening.

1 like

Een regenboog nato op een rolex. Maar geen ruitjes.

:joy::joy:

1 like

Hey ho ho, er stond bij; weet waar je grenzen liggen. Ik kom niet weg met ruitjes, ik ben meer een streepjes kinda guy :sunglasses:

1 like

Ok ok ik ben geen fashion police.

1 like

Ahh ja daar kan ik mij wel in vinden, voorderest vind ik het wel een top horloge!