Rotor-Uhr horloges

Nou, 't is gelukt. Het is geen stof, het is nylon, weliswaar geweven, maar heel stug. Met de leatherman gevouwen, dan pas gaat ie onder de passant (heb ik even opgezocht die term, we leren het al) door. Maar je hebt gelijk, 't zo staat het netjes. Ik ga slapen, bedankt voor de tip. En morgen komen er nog foto;s, vanaf statief!

Juist gewoon vouwen :slight_smile: Hier nog een voorbeeld:

en hier:

en gewoon voor de gein een handleiding…

http://www.gnomonwatches.com/wear_nato_strap.asp

Nou, dan had ik het inderdaad goed gedaan. Maar ik had best moeite hem onder de passant door te krijgen. Duidelijke foto’s bedankt voor de moeite. Er is inmiddels een nieuwe serie foto’s gemaakt, maar die moet ik nog uploaden en formatteren. Ze zijn nu RAW 20 mb perstuk. Ondertussen: “I wear my watch with proud”.

Hora ruit, tempus fluit

En terecht, het ziet er goed uit. En het is geen moeite hoor. Altijd leuk om iemand te kunnen helpen :slight_smile:

Beste Bijlbal,

Over het comprimeren van de foto’s…
Geen idee of je ze met Nikon of Canon schiet (meest voor de hand liggend?)
Bij Nikon is het zo dat je kunt opslaan in enkel Raw of enkel JPG maar ook Raw en JPG (in large, medium en small)

Als je zonder aanpassen in photoshop een goede foto schiet en naast RAW als JPG opslaat scheelt dat nogal wat omzet werk!

Over de klok,

Mooi ding! erg interessant met de prijskaartjes die ik zag, ook de mogelijkheid tot het inzetten van saffier glas maakt het zeker de moeite waard, klasse, ik zie de foto’s graag tegemoet!

Proficiat! Leuk klokje is het geworden!