Rotterdammert

Gekocht van @rotterdammert .
2 Vostok Russische horloges categorie 80 tot 100 euro.
Geld via internetbankieren overgemaakt.
Verzending snel, de dag na betaling verzonden.
Verpakking goed, dubbel in servetten en karton.
Communicatie prima, op verzoek klokjes goed en dubbel verpakt.
Conclusie: Prima zaken mee te doen. (tu) (tu)

Hier ook prima ervaring met @Rotterdammert . Hij had een Vostok te koop staan en heeft deze met mij geruild. Snelle verzending, perfect verpakt en communicatie helemaal oke :smiley: Top!

1 like

Erg fijn zaken doen met @Rotterdammert.

Prettig en vlot in communicatie en man van z’n woord.

Zou een volgende keer zonder twijfels weer zaken doen. Absoluut aan te raden.

Hele fijne (in)ruildeal gedaan met @Rotterdammert.
Zeer correcte en snelle communicatie met Ronald.
Erg blij met de Tag Heuer Link, een veelbesproken horloge in een ander topic hier. Erg jammer dan ook dat er zomaar een stelling tov het aangeboden uurwerk hier op het forum verschijnt. Ronald heeft dit horloge aangekocht op bij een gerenomeerd veilinghuis en mij daar uiteraard de nota openlijk van overlegd. Het siert Ronald dan ook zeer dat hij het aangekochte horloge hier weer aanbied zonder enig winstbejag.
Kortom: wat mij betreft een aanrader, dat moge duidelijk zijn. Een voorbeeld voor het forum! Bedankt voor de prettige deal. Zeker voor herhaling vatbaar.

6 likes

Klok geruild, mijn Magrette kreeg geen draagtijd.
Leuke ruil, vlotte communicatie, snel verzonden en prima verpakt

Leuke deal met Ronald vandaag! Blij met mijn Seiko duikert!! Vlotte communicatie, lekker in de buurt en voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor de snelle deal @Rotterdammertđź‘Ť

1 like

Ook hier een prima ervaring met Ronald, aanbevolen! :+1:

Ik sluit me aan bij de meningen hierboven…

Een ruil overeengekomen met @Rotterdammert
Deze is snel en net afgewikkeld, verzending correct en veilig en klok zoals getoond en beschreven.

Aanrader, @Rotterdammert bedankt.

Fijne verkoper en koper die Ronald
Goede communicatie en gezellig aan de keukentafel zitten bij praten over onze hobby.
:+1::+1::+1:

1 like

Goede communicatie, goede deal, goed ingepakt. Voor herhaling vatbaar :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooie 42mm vintage ( +/- '70 ) Cordura penanker duiker overgenomen van Ronald.
Snelle communicatie, Goed verpakt. Aanrader om zaken mee te doen !

Onder het genot van een paar glaasjes goede whisky en whiskey over horloges gekletst en een droomdeal mogen sluiten met @rotterdammert.
Dank je.

2 likes

Ik heb eveneens een prima ervaring met @Rotterdammert. Er was geen gesjacher over een dubbeltje of een stuiver, zijn betaling was snel binnen en hij hield me via Whatsapp op de hoogte van het verloop van de zending. Ronald, bedankt voor het prettige zakendoen!

1 like

Top ervaring met Ronald aka @Rotterdammert. Was op zoek naar een SKX bezel, hij heeft me fantastisch verder geholpen. Net een overcompleet pakketje mogen ontvangen met de bezel, maar ook wat gaskets, …

Helemaal te gek!

Thanks Ronald!

1 like

Ronald @Rotterdammert dank je wel voor de mooie deal
Mooi horloge overgenomen en exact zoals beschreven
Graag weer, echte aanrader

1 like

Vriendelijk en snel met reacties, komt netjes afspraken na. Kortom aanrader :slight_smile: :+1:

1 like

Perfecte, snelle deal met Ronald @Rotterdammert gedaan voor een watchroll. Veel plezier ermee Ronald. Gr. Hans

1 like

Vanavond zeer prettig zaken gedaan met @Rotterdammert aka Ronald. Vlot, vriendelijk, duidelijk. Top!

Veel plezier met je Marinemaster :grinning::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Ronald. Erg vriendelijk en hij heeft het geld rap overgemaakt. Zou ik weer zaken met hem doen!? Jazeker voor 100%
Bedankt @Rotterdammert :+1:t2:

1 like

Ik heb een mooie Citizen duiker gekocht van Ronald ofwel @Rotterdammert. Het face-to-face contact was gastvrij en plezierig, de prijs was redelijk en Ronald maakte me zelfs attent op een minuscuul krasje, dat echter zo klein is dat ik het tot op vandaag niet kan ontdekken :wink: Ik zou met plezier weer zaken met hem doen.

1 like