Ik schrok van me van de week kapot. Zat in de auto en voelde ineens mijn Seamaster in mijn schoot vallen. Ik droeg hem op een AliExpress FKM band die afbrak/-scheurde. Echt mazzel dat het in de auto gebeurde, hij had ook op de stoeptegels kunnen stuiteren. Or erger nog, dat je het niet doorhebt en je je horloge kwijt bent.
En er was nog geen “Rubber straps only”. Dus bij deze. Kom maar door met fotos van jullie rubber banden! En de ervaringen welke rubber banden jullie kwalitatief goed vinden en het fijnst vinden dragen
Ieder zijn ding. Staal kan het hele jaar door wat mij betreft. 's winters draag ik meer leer en 's zomers meer NATO en rubber
Zijn volgens mij een hoop leden die daar hun (rubber) banden scoren
Haha, dat zou nog eens een goeie deal zijn. Zouden een hoop mensen misbruik van maken denk ik. “Ja net vorige week een nieuwe Zaelande op mijn Sub gezet en nou ben ik hem kwijt…”
Ja, dat klopt. Van deze banden is ook bekend dat ze op deze manier ineens breken. Dus ondanks dat ik het een fijne en mooie band vind, komt dit type niet meer terug bij mij.
Ik heb onlangs deze rubberstrap aangeschaft en ben er erg blij mee. Je kunt hem op een warme dag eenvoudig iets losser of vaster zetten. Ik ben wel benieuwd hoe de verstelgaatjes zich op de langere termijn houden, maar vooralsnog voelt het degelijk aan.
Vooral voor de vakanties vaak de Black Bay op rubber gezet.
Planet Ocean meestal met stalen band gedragen.
Explorer kort op rubber gedragen maar voor de vakantie afgelopen mei toch maar op staal terug gezet.