Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Is er nog meer dan?

Dat is slechts 10% van in Ibiza. Voor de andere 90% is het een schitterend eiland met prachtige strandjes en baaitjes. Leuke restaurantjes en dorpjes. Lekker tot rust komen. Met een autoke heel het eiland door scheuren.

9 likes

Ok dan kan ik alleen maar zeggen geniet ervan en maak je niet te druk om wat er met een plastieken horloge gebeurt en ga bij terugkomst gewoon lekker de GW-5000 halen. Dat is de G shock die je wilt hebben.

1 like

Ik zou daar nog een gratis tip aan willen toevoegen; log even uit bij HF :+1:. Even digitaal ontgiften tijdens je vakantie

5 likes

:sweat_smile::rofl::rofl:

@RLC helemaal goed zo toch? Lekker genieten van die vakantie nu.
Mocht je je er aan blijven storen, flikker die casio oak van een rots en ga genieten.

3 likes

Als je dit topic niet had aangemaakt had je na afloop je horloge kunnen laten zien als antwoord op de vraag; hoe was je vakantie op Ibiza?

Dan had je swag status zeker met 4 punten toegenomen. Dit horloge laat zien dat je echt het maximale er uit hebt gehaald natuurlijk… (het topic niet)

De rubberband van mijn Orient heeft vandaag weer een flinke klets zonnebrandcrème en zwembadwater op zijn donder gehad.
Hier niks aan de hand

Misschien is de band morgen helemaal verpulverd…

2 likes

Die is voor de Duvel niet bang!

3 likes

Wel een goeie duvel!

ja maar dit is het nieuwe type beater, de Posh Beater. Lekkere ermee struinen over de Zeeuwse Glamping op de Crocs… En zoals Zeeuws horlogemeisje zegt:

Geen kras teveel he!!!

3 likes

What happened to ome candy, zo ineens anon?

Ik kreeg ook een melding dat zijn naam een woord is wat ik niet mag gebruiken…

1 like

1 like

Goud! :rofl:

1 like

Heb je een nieuwe gekocht? :ok_hand:

Heb er lang over nagedacht maar ik ga het gewoon doen. Ik ga zo naar het strand met de zwarte Oak…

#Staytuned

17 likes

Ik moet zeggen dat ik dit toch wel een boeiend topic vind.

Vol spanning zit ik dagelijks te wachten op een update over het rubberen bandje van een beater die in mint-condition moet blijven inclusief een foto of 20.

Hoe zal dit aflopen?

20 likes

Zonnebrand is voor mietjes.

5 likes

Het rubberen bandje van deze goedkope non-casioak g-shock houdt zich goed.

Weet waar je aan begint…:wink:

1 like

image

6 likes