Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Vind hem eigenlijk alleen maar toffer worden probeer eens met bier af te spoelen (nee zonde) probeer eens met zoete witte wijn af te spoelen.

1 like

Hoe lang ben je er al, hoeveel hectoliter zonnebrandcrème is er al over heen gegaan?

3 likes

2 likes

Een rubber bandje is zo te vervangen, zie maar eens aan een nieuwe huid te komen als je huidkanker krijgt. :face_with_monocle:

2 likes

Zeker op Ibiza waar toch een Rollie toch een beetje een arbeidersklok is en je foto’s maakt van je CAsio OAk.

Hup hup nou de zon, zee in en vrouwen kijken, als de miss even niet kijkt …!!!

2 likes

Zoals Herman Finkers ooit zei: ‘Kanker, dokter? Wat raar. Ik heb nóóit kanker!’

Zoek er eentje die meekijkt…

4 likes

afbeelding

1 like

Updating live, so far so good :sunglasses:

#thrillseeker

5 likes

Pas op dat ruige bandje kan je horloge beschadigen!

3 likes

Daar kan ik eventueel een apart topic aan wijden mocht dat gewenst zijn.

11 likes

Misschien geen zonnebrand, maar anti-insectenmiddelen zoals deet laten vlekken achter op polyurethaan banden zoals Casio gebruikt en die komen er niet af, want de toplaag lost op, dit is ook wel handig voor kunstleer enzo.

18 jaar oud artikel met verschrikkelijke layout problemen hier.

Het ziet er al beter uit zo :+1:

Maar als het je echt zo stoort, ik vond dit wel een hele coole mod van de CasiOak

1 like

Vind dat ‘rubber mee op vakantie’ gedoe yoch een stuk minder spannend dan in de tijd van Salou em Lloret de Mar.

5 likes

Hm waardeloos idd. Thuis even goed gecheckt en helemaal verkleurd :expressionless:

7 likes

Verdorie Walter, ik heb het niet vaak bij jou maar ik moest hier toch wel om lachen :rofl:

1 like

Hopen dat de rubbers uit die tijd wel tegen wat zoute of zure vloeistoffers konden…

Mijn dag kan niet meer stuk!

2 likes

Ik snap hem weer niet. :joy::see_no_evil:
Wil ook lachen!

1 like

Ralph heeft een horlogecollectie met alle topstukken en een sidecollectie, met de relatief goedkopere modellen.

Ik vond hem leuk.

3 likes

Ah… nu snap ik hem. Biodermal valt onder de shitters. :laughing: