Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Heavy G-Shock wearing. Even paar dagen geen horloge om denk ik

Allergische reactie?

Ik denk dat het ortho-ergisch contact eczeem is. Combinatie van rubberen/plastic band met zee, zweet en warmte.

Or am I allergic to shitters :crazy_face: nee geintje

2 likes

Allergisch voor Dreft?

6 likes

Ik:

12 likes

Jij bent op een vies plekje geweest op Ibiza…

Een Rolex AD?

Balen zeg. Heb je maar 1 pols?

Toch nog het nachtleven van Ibiza in gedoken?

Leuke avond met ex forumlid BadBartje gehad zo te zien.

4 likes

De ellende houdt niet op. Vakantie 2.0 is begonnen. Een uur met de boot weg en meteen mien Citizen ergens tegenaan geklapt. Beschadiging op de bezel. Denk dat de Citizen en de Casio er allebei na de vakantie uitvliegen en dan haal ik twee verse op. K*t hobby…

1 like

Als ik dit zo lees, komt dit toch vrij snel in mij op:

Vrij naar The Who:

Seal Me
You won’t feel me
Don’t touch me
You don’t have to heal me

8 likes

image

Dat kleine randje op je bezel?

13 likes

Nee man. Daar zijn deze twee toch voor? :sunglasses::+1:
‘Tool’ …

6 likes

giphy3

nog even en je bent weer thuis! :smiley:

5 likes

Exactly the same. Met de hippe kleurtjes (paars etc) nog sneller zelfs.

Ik snap dat wel. Ik geef er 2 tientjes voor dan ben je er van af. :man_shrugging:

3 likes

Wat een machine hè Raffel?!

1 like

Mijn vriendin lacht d’r ballen uit haar bikini(top, voor de zekerheid :wink:) als ik me daar langer dan 2 seconden druk om zou maken.

Ik kan het niet helpen dat ik het voor me zie:
Zijn vriendin lekker onbezorgd op vakantie en zich nergens druk om maakt met een goed gedragen Explorer om.
En dat Ralph met een hele verzameling schoonmaakmiddeltjes en doekjes elke gelegenheid pakt om zijn Casioak of Promaster te poetsen en met een loep inspecteert op krasjes of zonnebrandvlekjes en bij ontdekking een paar uur niet te genieten is. :man_shrugging:t2:

13 likes

Kom op man, dat is maar een kleine beschadiging joh! Laat daar niet weer een vakantie na de miepes mee gaan… Horloges dienen gedragen te worden he.
Eerste krasje op mijn gouden zegelring deed ook pijn voor 10sec, dan moet je maar geen sieraden en of horloges dragen.

1 like