Die weet heus wel waarmee ze op de boot is gestapt, die weet niet beter. Ik denk dat ze speciaal voor hem een extra doosje brillendoekjes mee heeft om even tussendoor z’n horloge op te poetsen.
Heerlijk…m’n favoriete Rock Opera.
Het resort heeft kunstgras.Ben bang voor nieuwe krasjes als mijn horloge onverhoopt toch weer valt.
@RLC tip van de dag:
Even met je Casio G-SHOCK GA-2100-1A1ER de bezel van je Citizen Promaster NY0040-17LE wippen.
Grow some balls man. Je bent wel een beetje een zeikerd Ralph. Haal je ook na ieder autoritje de steentjes uit je profiel?
Ik hoor iedere keer Hans Teeuwen in mijn hoofd als ik dit voorbij zie komen…
Dit dus:
Vanaf 1:20 ongeveer
De horror als er tijdens het losweken een karteltje afscheurt😱
Inmiddels wel weer zen. Was in the heat of the moment. Citizen gaat helemaal nergens heen. De CasiOak gaat wel weg na bij vakantie. Vind hem juist mooi omdat ie zo knetter zwart en stealthy was. Is nu een beetje dof grijs. Ga nog een biotex badje proberen dat schijnt de zwarte kleur te herstellen.
Die moest ik even Googlen. Ook daar kunnen vette vingers opkomen.
Nou gelukkig heb je nog de Hamilton field watch bij je.
Die schijnen goed te staan op een zeilboot.
Zou je daar, om het overzicht te bewaren, een apart topic voor kunnen openen?
Heerlijk topic dit.
Smullen.
Niet vanzelf in ieder geval!
Aah geeft wat karakter toch, na een paar jaar verteld je horloge een verhaal. Deze kras is een aandenken aan je bootreis
Ja Ralph
d=t
Dit kan toch gewoon niet serieus zijn? Moet wel een grap zijn dit. Anders kan hier een hele jaargang psychologiestudenten op afstuderen.
Ach, je doet je zelfverkozen titel ‘not the average watch collector’ wel eer aan…
Gecondoleerd Ralph. Dieptriest nieuws natuurlijk. We rouwen allemaal met je mee. Wanneer is de uitvaart? We krijgen toch wel een uitnodiging?