Nee joh, Quadrophenia.
Die deed het voor mij niet. Tommy was het all the way…na het zien van The Who op Woodstock.
Adje van HF
Omdat Pete Abbie Hofmann van het podium schopte?
Nee dat weer niet speciaal.
Op dit punt weet ik niet meer wat ik nou grappiger vind:
- Ralph die elke keer getriggerd raakt om niets
- De rest die elke keer getriggerd raakt om Ralph
Either way is het genieten!
Denk dat Ralph van SM houdt, gepijnigd worden door zijn horloges en door de reacties hier.
Het was the heat of the moment. Even een baal momentje. Meer dan prima nu.
Weet je, dit is gewoon een voorbeeld van “de eerste kras doet het meeste pijn”. Zelfs met mijn SKX’en in den beginne had ik er ook last van.
Als je een keer voorbij de eerste krassen geraakt, dan begin je steeds zorgelozer je horloges te dragen. Mijn BB58 zit onder de (oppervlakkige) krasjes en ik draag ‘m liever dan toen hij nagelnieuw was.
Dus zeker voor beaters is mijn advies: opkuisen en de slijtagesporen erbij nemen. “Die bluts is van de vakantie op de boot” en “wat patine op mijn casioak van in Ibiza”.
Ik zeg maar, nieuw is leuk, maar eigenlijk is gedragen gewoon nog veel leuker. Als het je eigen draagsporen zijn dan toch
Voila, ik heb even mijn best gedaan om zinvol te reageren. En verder houd ik het gewoon op dit
Op deze manier word dit de duurste casioak met enorme verzamelwaarde voor HF leden. Zo’n verhaal kent er geen een.
Heb ik ook wel eens.
Maar ik maak er geen topics van. Sneue rakker die je daar bent
Heritage en karakter
Je kunt zo de marketing in met die termen
Volgens mij was dit niet echt nodig maar oké.
De waarheid kan inderdaad soms hard zijn maar het is met liefde gezegd. Doe er je voordeel mee Ralph.
Op naar de volgende kras, deuk, en ehh zonnebrandcreme schade
Is het niet mogelijk om een camera met RLC mee te sturen op vakantie? Soort “we zijn er bijna” maar dan zonder bejaarden, campings, jeu de boules, maar wel met horologische avonturen in den vreemde.
Boodreis?
Die staat dan waarschijnlijk in het blauwe gedeelte
Effe on topic. Deze begint ook al aardig te verbleken, en die heeft nog nooit zonnebrandcrème gezien. Ik wijt het puur aan de zon