Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Gelukkig heb ik die niet verkeerd geschreven.

Dat vooral :joy:

Een uur met de boot weg en meteen mien Citizen ergens tegenaan geklapt. Beschadiging op de bezel.

3 likes

En hij staat in het blauwe gedeelte. Ga toch voor een nieuw exemplaar. Pietluttig I know maar ga het wel doen…

Die citizen zie ik er nog niet tussen staan Ralph :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die Citizen blijft. I overreacted just a tiny bit :see_no_evil::rofl::+1:

1 like

Hier op het strand laten ze ook van alles slingeren. Ik raap andermans afdankertjes niet op hoor.

6 likes

Poooohhh dit zou ik geen fijne setting vinden.

1 like

Met al die kutreacties ipv antwoorden waar je wat mee kan zou ik hem ook in het blauw zetten hoor🤣

Wel echt een lekkere klok zo’n Breitling Avenger GMT trouwens! :heart_eyes:

1 like

Ah serieus??? Op je verkoop fotos zie ik de verkleuring niet eens joh!

Voortaan gewoon 2 horloges van elk kopen, 1 slijten en erna sellen… andere in de drankkast laten liggen!

Proost man! :tumbler_glass: :beers: fijne vakantie nog man!

2 likes

Die Casio heeft zoveel chemicaliën gezien, dat die band spoedig volledig ontbindt🤣

Zal wel meevallen denk ik. Hoop sensatie zoekers hier…

Ik kijk er wel van op dat je ondanks de teleurstelling over het verloop van je gshock in 3 weken (zo interpreteer ik het maar) toch nog wel een nieuw fris exemplaar wil kopen. Ben je niet bang dat deze ook snel een vergelijkbaar uiterlijk gaat vertonen?

Je moet doen wat goed voelt voor jou. Nu schrijf je misschien €25 af op de Casioak, nog steeds beter dan dat je een mint Tudor had meegenomen en nu de drang zou voelen die met een krasje te verkopen. Ik hoop dat je leuke vakanties hebt gehad :+1:

1 like

Top vakantie gehad! En heb nog steeds vakantie.

2 likes

In dat geval is het dat die 45 mm kast mij veel te groot is, anders is het voor 5 tientjes gewoon een prima deal. Een weekje gebruikt.