Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Wist je dat je de “z” moet uitspreken met je tong tegen je bovenste rij tanden aan?

Anyway, fijne vakantie

7 likes

Heel verstandig :wink: heb ik ook gedaan; campingknaller, al verwacht ik niet dat jij naar de camping gaat :rofl:

Niet mijn kopje thee inderdaad :yum:

Wel bizar deze review. Veel informatie die ik niet wist…

1 like

Tussen de feestende jongeren of tussen de hippies?

2 likes

Hij is 30+, ik gok

1 like
1 like

Daar is een beater toch voor?
Om dit tegen te gaan, raad ik cement en zand aan. Dan zie je die witte aanslag al snel niet meer…

11 likes

Exact. Velen blijken het hier normaal te vinden dat een Gshock uit elkaar valt na een dagje zee. Als ze dát al niet kunnen hebben… bij mij was een sneeuwgevechtje er te veel aan.

Ik blijf het teleurstellend vinden. Deze ondingen zijn niet gebouwd als tanks. Wat blijft er dan nog over? Plastiek en marketing? Ridiculous.

2 likes

Thanks voor de info @rlc. Weet ik ook weer dat ik deze over kan slaan.

Beetje jammer van al de kinderachtige reacties en topicvervuiling van @candide, zou fijn zijn als je iemand gewoon kunt muten zodat die reacties gewoon uitgefilterd worden.

3 likes

4 likes

Dat is mogelijk!

1 like

Dat kan.
De negeerfunctie!

Beide niet…

1 like

Lekker genieten van je vakantie. Heb je verder geen horloges mee? Zo niet, zit er wellicht nog een winkeltje daar? :slightly_smiling_face:

1 like

Je zit op Ibiza. Je had gewoon keihard die Sub moeten rocken.

G-schok… :joy:

4 likes

Heb je afwasmiddel geprobeerd?

1 like

True.

1 like

Had de Hamilton Khaki Field Mechanical en de Citizen NY0040 Promaster ook meegenomen, maar die Citizen ga ik ook niet dragen. Vertrouw die Lancaster zonnebrand voor geen meter meer. Draag ze volgende week wel bij mijn tweede vakantie. Hier die Casio afraggen en dan keer flink aan de poets met dreft of zo en kijken wat er over blijft. Anders haal ik na mijn vakantie weer een verse op of ga ik voor die nieuwe metalen GM2100.

2 likes

Hoppa. Lekker zeg.

1 like