Rubberen banden in combinatie met zonnebrand, zee en zon...

Is wel het meest voorkomende horloge hier ja. In alle soorten en metalen. Verrassend veel Hulks ook om de pols gezien.

Waarom zou je dat hierna nog willen?

3 likes

Nog niet. Ga ik nog wel doen.

Werkte bij mijn 5600 goed in het verleden. Rubber van de casioak is wel wat zachter dus weer niet of het precies hetzelfde effect zal hebben.

ik snap ook oprecht niet waarom je de Sub oid niet om hebt. Je hebt de perfecte horloges voor een strandvakantie. Die Gshock is gewoon rommel. Leuk, maar rommel.

Succes met je struggles. :wink:

5 likes

FTFY

Ik heb een 5610 gehad en een Casio Mdv106 Duro Marlin diver. Volgens mij was bij beide de band exact hetzelfde

1 like

Ik wel. Vind het niet ontspannen om met een horloge van 10k plus op vakantie te gaan. Daarnaast ben ik er zoals je wellicht niet ontgaan was nog al zuinig op. Draag liever een echte beater op vakantie. Stuk zorgelozer. Alhoewel zo’n G-Shock tot nu toe nog te wensen over laat en ook nog voor de nodige frustratie zorgt. :crazy_face:
Maar ik heb nog hoop met dreft of iets dergelijks.

2 likes

Als je t fixt voor me met je het wel goed doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Weet ik uiteraard. Blijf het jammer vinden dat je niet gewoon optimaal kan genieten van je horloges. Een goede verzekering en gaan. Je kan ze ook dragen zonder ze over de rotsen te trekken.

Anyways, fijne vakantie. Ben zelf vandaag op pad gegaan richting croatie met 2 gshocks en de Explorer 1. Juist omdat dat zo een lekkere alleskunner is die veel kan hebben.

5 likes

Gaat prima idd.

2 likes

Maar Roald waarom dan TWEE g shocks?!

Boeiend. Wat is nou 100 euro op je vakantie?
Om lachen & genieten van die zon man.

1 like

Maar je hebt er zelf behoorlijk wat? :thinking:

Voor als er eentje verkleurt door de zonnebrand

16 likes

:joy:

Omdat het kan? Zwarte en jelly.

Klopt. Zoals ik zeg, leuk spul :ok_hand: Ik verwacht echter niet dat het zon, zee, zout aankan :sweat_smile:

1 like

Het is een horloge van nog geen €100, relax een beetje en draag dat ding naar de tering (sorry voor het Rotterdams). Daar is hij voor bedoeld. Zoveel stress m.b.t. horloges kan toch niet gezond zijn?

8 likes

ha, precies :joy:

Ik had een Candide plaatje bewaard voor zo’n moment.

Hoe scoor ik?

1 like