Verwijt jij het ook een zalm dat hij naar zee zwemt?
Dat snap ik ook wel (al ben ik het tegenovergestelde, maar ik begrijp het heel goed).
Is het geen idee om er eentje uit te kiezen, iets zoals de bb58 en daar mee rond te heulen? Geen 10K, ook geen drama als er iets op gekrast wordt, en zorgeloos genieten zonder zonnebrandschade.
Zó tekenend. Is er iets waarin jij geen karikatuur bent?
Nanowax voor de auto.
Zou in theorie de toplaag weer moeten herstellen van elk kunststof.
En de kleur weer moeten herstellen.
Vooral niet met huishoudelijke zepen enz. Verder wassen.
Ik ben wel benieuwd wat je nu dan eigenlijk inder beater verstaat Ralph, want volgens mij ben je aardig op weg
Ik moest hier toch wel even om grinniken
Z’n nieuwe profielfoto
Zijn er veel die een Casioak dragen bij Blue Marlin? Of is het meer Royal Oak?
Hoezo dat nou weer? Ibiza is meer dan alleen jetset en feesten…
Is nog steeds een horloge van 3-4k. Vind ik ook een te fors bedrag om zorgeloos mee rond te lopen.
Dat klopt, ik heb dat bedrag ook van mijn rekening zien gaan. Maar het is geen 10k.
Mja, laat ons zeggen dat ik niet snap waarom je dan zo’n knaller van een collectie hebt. Ik draag ze allemaal zorgeloos. Ik denk dat de dag dat ik dat niet meer doe, ze allemaal in de korting in het blauwe gedeelte staan.
Zorgen omwille van luxeproducten is een soort van next level first world problems.
Oh daar heb ik al proberen mee te poetsen hier ergens op een wc. Waarom niet dan?
Dat sowieso, maar iets met de aard van het beestje…
Ik hou gewoon niet van krassen en beschadigingen op mijn horloges net zoals ik dat ook niet op mijn auto wil.
Haha pas op, mij niet gelaten hè! Elk zijn manier om er van te genieten, en waar de mijne in de korting moeten wegens gebruikt, kan jij nog de volle pot terugkrijgen!
+1, anders heb ik een horloge gekocht wat te duur is voor mijn leefstijl.
Dat was een beetje mijn insteek.
Al snap ik dat je zou zeggen dat er horloges zijn die je liever netjes houdt. Ik denk dan aan een mooie dress watch. Dat heb ik zelf niet, maar had ik er een dan zou ik er ook niet mee op een ladder staan om de bomen wat bij te snoeien.
Maar als het staal en waterdicht is, dan kijk ik er niet echt naar om. Het is er voor gemaakt.
Paneristi…
Sorry, maar wat een gehuil vind ik dit. Dit is toch precies waar een beater voor bedoeld is? Zolang je de tijd nog kunt aflezen is het goed, daar heb je hem toch voor? Het is geen dresser die je mooi wilt houden. Overigens hangt het wel van het type Gshock af, mudmaster, Rangeman etc gehad en nooit dit gezien. Hieronder mijn GW5K die al meer dan 7 jaar alles heeft gezien.