Rubennnv

Vlotte en prettige deal met @Rubennnv :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Rubennnv, prettige contact en vlotte transactie :ok_hand:

2 likes

Zojuist een een mooie Omega verkocht aan Ruben,
Vlotte communicatie & fijne transactie.
Ruben is aardige & correcte gast.
Zeker een aanrader!

1 like

@Rubennnv heeft 2 bandjes van mij overgenomen. Zoals hier boven als staat beschreven: vlotte communicatie en snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen :+1:

1 like

@Rubennnv heeft mijn Seiko Alpinist overgenomen. De deal was snel rond, leuke en vriendelijke communicatie, van 1e contact tot ontvangst aan toe. Betrouwbaar, aanrader! Enjoy the green one Ruben :slight_smile:

1 like

Ook hier alles dik in orde! Bedankt @Rubennnv :+1:

1 like

Een werkelijk prachtige Rider overgenomen van Ruben. Fijne vriendelijke communicatie, snelle verzending en goed verpakt.

Heel fijn zaken gedaan; een aanrader. :+1:

1 like

Een orient van Ruben verkocht, snel verstuurd en heel goed ingepakt :+1:t2: Top service

1 like

Bij deze een dikke duim voor Rubennnv :+1:

Prettig contact, vlotte verzending en horloge zoals beschreven, aanrader :slight_smile:

1 like

Hier ook dezelfde goede ervaring met Ruben. Heeft water bij de wijn gedaan, heeft heel goed gecommuniceerd, heeft het pakketje tiptop verpakt/verstuurd en is boven alles een ware liefhebber.

Ben heel erg blij met mijn Seiko Presage. Alles komt overeen wat beschreven is, kortom heb ik hele goede ervaring met Ruben. Je wordt nogmaals bedankt!

1 like

Ook hier alles dik in orde! Bedankt @Rubennnv :+1:

1 like

Leuke Seiko 5 gekocht van @Rubennnv.
Zeer goed verpakt geleverd, en het klokje doet het prima!
Bedankt!

1 like

Onlangs heb ik van @Rubennnv een zeldzaam Orient horloge gekocht. We kwamen op een fijne en snelle manier tot zaken, de communicatie verliep heel prettig en soepel. Het horloge bleek nog veel mooier te zijn dan de gemaakte foto’ s konden tonen. Ruben verpakt zijn horloges als een ware Pro; Bomproof verpakt en supersnel verzonden. Ruben toonde zich een echte liefhebber van horloges, iets wat mij heel erg aanspreekt :+1:.

Een dikke aanrader dus, Ruben, graag tot een volgende keer :slight_smile:

1 like

Twee bandjes overgenomen van Ruben (@Rubennnv). Mooie bandjes, faire prijs, razendsnelle verzending in een envelop met jaloersmakend mooi handschrift :blush: en voortdurend snelle, attente communicatie. En dan ook nog onverwacht een extra bandje als gratis bonus erbij. Tjonge, het kan niet op! :smiley: Ruben, graag tot de volgende! :+1:

1 like

Mijn eerste aankoop via HF via @Rubennnv en gelijk een erg prettige. Snel en erg vriendelijk contact, eerlijk en open. Snelle verzending en mooi horloge. Fijn dat het zo kan en hou me aanbevolen voor een volgende aankoop!

1 like

Onlangs een Orient Mako 1 gekocht bij Ruben, ik dacht zo’n icoon wil ik toch een keer proberen. Horloge voldoet helemaal aan de verwachtingen, hij ziet er idd nog uit als nieuw. Communicatie verliep erg prettig en horloge was keurig verpakt. Super !!!

1 like

Mooie snelle verkoop aan @Rubennnv ; bedankt voor je vertrouwen!!!

1 like

Leuke horlogebox gekocht van ruben, prima in orde :+1:

1 like

Kist overgenomen van @Rubennnv. Staat zoals beschreven, snelle beantwoording van berichten maakte een rappe deal mogelijk. Keurig verpakt verzonden. Prima ervaring.

1 like

Van @Rubennnv heb ik een travelcase overgenomen. Prima deal, snelle verzending, alles prima. Aanrader :ok_hand:

1 like