Rubennnv

Goede ervaring met @Rubennnv! Hele vlotte communicatie en stevige verzending, en voor een hele mooie prijs een Vostok diver overgenomen. Aanrader!

1 like

Twee bandjes overgenomen van @Rubennnv. Prima verpakt en supersnelle levering! Aanrader!

1 like

Van @Rubennnv een skx009 overgenomen. Vlotte en prettige communicatie, deal was snel gesloten en horloge snel in huis. Daarom heen leuk contact over onze hobby/verslaving. Uiteindelijk toch de rubberband meegestuurd die niet de prijs zat.

Aanrader, deze man uit het zuiden! :muscle:t2::facepunch:t3:

1 like

Een horloge verkocht aan Ruben, snelle en vlotte communicatie, en gewoon alles goed.
Aanrader dus.

1 like

Twee perlons overgenomen van Ruben. Net als de vorige deal snel en prettig verlopen! Ruben bedankt! :+1:t2::facepunch:t2:

1 like

Hele mooie Peter Blake overgenomen van Ruben. Top service met snelle verzending!

1 like

Ruben heeft van mij een band overgenomen. Alles was goed. Communicatie heel vriendelijk en het overmaken ook heel snel. Veel plezier met je band @Rubennnv

1 like

Gisteren met @Rubennnv afgesproken en een schitterende Omega Speedmaster Reduced overgenomen. Je ziet dat er zuinig met spullen wordt omgegaan gezien de top conditie van het horloge.

Tijdens de overdracht gezellig wat met Ruben gekletst over horloges onder het genot van een biertje.

Bedankt voor de gezelligheid en uiteraard het mooie horloge!

1 like

Ruben had een stalen Sinn band nodig, ik vond m’n Sinn mooier op leer dus van het een kwam het ander. Ruben had even wat extra tijd nodig voordat de band overgenomen kon worden, maar kwam al zijn afspraken keurig na!
Kortom: Fijne communicatie, een aanrader en tot de volgende keer!

1 like

De Croton op een Ko-bandje verkocht aan Ruben. @Rubennnv Hele vlotte communicatie en betaling. Vriendelijk contact en ook netjes een berichtje dat het horloge in goede orde aan is gekomen, inclusief wristshots! Dit is precies zoals je het wilt zien. Absoluut aangeraden om zaken mee te doen. :smile: :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Rubennnv .
Supervriendelijk en heel correct! Veel plezier met je NA! :pray:

2 likes

Band voor mijn Sinn van @Rubennnv gekocht.
Ziet er top uit, snelle verzending en hield mij goed op de hoogte.
Echt een aanrader :+1:t2:

1 like

3x mooie bandjes overgenomen van @Rubennnv …netjes verpakt de volgende dag al in huis :+1::grinning:

Aanrader om zaken mee te doen! Bedankt! :+1:

1 like

Een tijdje geleden van @rubennnv een leuke Orient 3Star overgenomen. Prettige
en duidelijke communicatie gevolgd door een snelle verzending. Ik zou zo weer
een ander horloge van hem overnemen. Ruben is een aanrader dus!

1 like

Datejust overgenomen van @Rubennnv. Super vriendelijk, heel correct!! Kan niet beter zijn, watch talk met een koffietje! Merci Ruben :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

1 like

Insgelijks Cedric! Veel plezier met de Datejust! :ok_hand:

1 like

Zojuist de 16570 Explorer van @Rubennnv overgenomen. Alweer een zeer aangename, vlotte deal. Heel erg bedankt Ruben voor dit top horloge, ben er heel tevreden mee :sunglasses::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Horloge aan @Rubennnv verkocht. Prettig verlopen deal. Duidelijke communicatie, vlotte betaling en keurig een berichtje bij ontvangst :+1:

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan @Rubennnv en dat was een prima ervaring. Ruben biedt een realistische prijs, communiceert goed, houdt zich aan afspraken en betaalt keurig zoals afgesproken.

Ik wens hem veel plezier van zijn prachtige, ƩƩn van de laatste geleverde, gloednieuwe Omega SMPc!

1 like

Onlangs een horloge gekocht van @Rubennnv.
Zeer fijne vent, nette communicatie en een betrouwbaar persoon. De overdracht was gezellig en het horloge was zoals omschreven.

Het horloge is ivm andere prioriteiten alweer weg, maar dat lag niet aan Ruben.

Bedankt Ruben, graag tot de volgende!

1 like