Rubennnv

Horloge verkocht aan @Rubennnv en alles prima verlopen! Aangename, vriendelijke gast die zeer correct is. Fijne communicatie vooraf en alles volgens afspraak afgehandeld. Alleen maar aan te raden dus! Bedankt en veel plezier met de NA :wink:

1 like

Voorbeeldige koper :grin:

Snelle reacties, prettige communicatie, snelle betaling, terugkoppeling bij ontvangst, gewoon leuk.

Dank!

1 like

Had beloofd om @Rubennnv gratis een bandje op te sturen. Sofar sogood :joy:
Hij reageerde door mij een fraais gratis Nato, veel mooier dat wat ik stuurde , te zenden. Blijkt het door mij verzonden bandje niet 21 maar 20 mm te zijn en dat was dus misā€¦ maar we hebben leuk gePBā€™t :joy: en het contact verliep uiterst plezierig. Jammer van mijn misser :wink: excusesā€¦

1 like

Twee mooie bandjes van Ruben @rubennnv overgenomen. Die waren dezelfde dag nog op de bus. Top!

1 like

Een Seiko verkocht aan @Rubennnv . Snelle betaling en duidelijk contact! Fijn zaken doen! En zeker voor herhaling vatbaar

1 like

(Wederom) fijn contact met Ruben gehad. Een fraaie band overgenomen. De deal was erg prettig: ik had 'm erg snel in huis.
Tot de volgende keer Ruben. :+1:

1 like

Fijne ervaring gehad met @Rubennnv bij de overname van een Rios bandje. Snelle communicatie en verzending, top!

1 like

Horloge verkocht aan @Rubennnv. Vriendelijke vent met verstand van zaken. Reageert altijd vrijwel direct. Zeker een aanrader. 10/10. :+1:t3:

1 like

Horloge gekocht van @Rubennnv, snelle reacties en prima beschrijving. Horloge was binnen 2 dagen thuis!

1 like

Goede communicatie met Ruben! Na een mooie deal heeft hij de boel keurig verpakt en snel verstuurd.
Topper, @Rubennnv :wink:

1 like

Zojuist een Orient Triton opgehaald bij Ruben. Onder het genot van een kopje koffie nog wat over de hobby gepraat. De Orient Triton die heb overgenomen was geheel volgens omschrijving (gloednieuw). Al met al perfect verlopen, bedankt @Rubennnv.

1 like

Na een korte en vlotte communicatie een travelcase gekocht van Ruben, via een betaalverzoek betaald, kort daarna een foto met de verzendbevestiging en een dag later werd de travelcase stevig verpakt bezorgd. Wederom een fijne ervaring via dit mooie forum.
Bedankt @Rubennnv!

1 like

Horloge verkocht aan Ruben. Zeer fijne en snelle communicatie en snel tot een deal gekomen! Zeer snelle betaling gedaan, kortom een top ervaring met @Rubennnv!

1 like

Een Rolex Datejust overgenomen van @Rubennnv . Na de betaling werd het horloge snel verzonden en deze was erg goed verpakt. Kortom het is prettig zakendoen met Ruben!

1 like

Wederom een horloge verkocht aan @Rubennnv , leuk om je weer terug te zien! Zoals altijd correct en vriendelijk. Veel plezier met je birth-year-NA :wink:

1 like

Jubilee terugverkocht aan @Rubennnv, net als de vorige keer weer een snelle transactie en zeer prettige communicatie. Bedankt Ruben.

1 like

Oyster strap verkocht aan @Rubennnv, snelle communicatie en betaling! Thanks!

1 like

Deze week de Omega Pouch van Ruben gekocht. Super snelle reactie en de deal was gesloten. Dag erna het pakket al mogen ontvangen in een bombproof envelop.

Bedankt @Rubennnv. Ruben is zeker een aanrader!

1 like

2 tropic bandjes verkocht aan Ruben. Snelle afhandeling en netjes een berichtje bij ontvangst.

1 like

Horloge verkocht aan Ruben. Vlotte communicatie en snelle betaling. Bedankt voor het vertrouwen @Rubennnv en veel plezier met de nieuwe aankoop! :beers:

1 like