Rubennnv

Leuke deal met @Rubennnv gedaan,
alles vlot en vriendelijk verlopen, en proper ingepakt voor verzending :ok_hand:

1 like

Horloge verkocht aan @Rubennnv, tenminste het horloge was voor een vriend maar het contact verliep via Ruben. Ging erg soepel en prettig, aanrader!

1 like

Net sluiting voor een Strapcode band overgenomen van Ruben aka @Rubennnv. Nog geen 10 min nadat m’n ‘gezocht’-topic online stond, had ik al een PB! De deal was snel beklonken, in alle vertrouwen, zoals het hoort!

Zeker tot een volgende deal!

1 like

Vandaag een DJ verkocht aan @Rubennnv.
Hadden al vaker contact gehad via whatsapp.
Advertentie geplaatst en 10 min later was het horloge verkocht.
Aardige kerel met liefde voor horloges!

Bedankt voor de vlotte afhandeling

Aanrader!!

1 like

Een vlotte deal kunnen sluiten met Ruben, @Rubennnv. Zondagochtend tot een deal gekomen, maandag verzonden, woensdag bomb-proof verpakt ontvangen.

Dubbele duim omhoog!! :+1: :+1:

1 like

Vandaag alweer een DJ van @Rubennnv overgenomen. Zoals altijd een snelle, aangename afhandeling. We hebben al langer contact via Whatsapp en zo was de deal dus ook snel beklonken. Vandaag elkaar tegemoet gereden en alles netjes ontvangen.

Aanrader voor iedereen!

Thanks Ruben :facepunch:

2 likes

Vandaag weer een mooie deal kunnen sluiten met @Rubennnv.
Was onze tweede deal binnen 2 weken :sweat_smile:

Alles weer soepel verlopen en beide met een goed gevoel huiswaarts

Tot de volgende

1 like

Ruben heeft een mooie nieuwe Seiko bij mij gekocht.
Prima afspraken gemaakt en een snelle betaling. Graag tot de volgende keer!

Gr Bram

1 like

Af en toe leuk contact met Ruben na een eerdere deal twee jaar geleden. Onlangs heeft dat geleid tot de overname van een tropic band van zuludiver. Het hele huis ruikt nu naar vanillie dankzij @Rubennnv :sweat_smile::+1:t2::kissing_heart:

1 like

Een canvas bandje van @Rubennnv overgenomen.
Zeer vlot en fijn contact, en ook zeer vlot ontvangen. :grinning: :+1:

1 like

Zojuist een Seiko Seikomatic-R 8305-8060 van @Rubennnv gekocht.

Onderhandeling ging zeer vlot en horloge was exact zoals beschreven. Eerlijke en leuke jongeman welke ik zeker aanraad mocht je iets van hem willen kopen.

Samen nog even over de hobby gekletst. Niet al te lang gezien corona en volgens de maatregelen. Top ervaring!

1 like

Horloge verkocht aan @Rubennnv. Leuk contact, fijne snelle deal en vlotte betaling. Ik kan Ruben van harte aanraden. Veel dank!

1 like

Ruben @Rubennnv heeft wat bandjes van mij overgenomen. Contact verliep vlot en vriendelijk, dus zeker meer dan prima :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Van @Rubennnv een prachtige Tudor overgenomen, Geduldig al mijn vragen beantwoord, na betaling zeer goed ingepakt en dezelfde dag nog opgestuurd. Aanrader!

1 like

Mijn seamaster verkocht aan @Rubennnv.
Opvallend fijne communicatie. Betaling was razendsnel gedaan.
Aanrader om met Ruben zaken te doen.

1 like

Twee bandjes overgenomen van @Rubennnv. Prettige gang van zaken :+1: :+1:

1 like

Seiko skx overgenomen van @Rubennnv. Snel contact, vriendelijk en schappelijk, top horloge. Helemaal blij!

1 like

Horloge verkocht aan Ruben. Prima en snelle communicatie en een zeer snelle betaler! Wederom een aanrader om zaken mee te doen! Tot de volgende keer weer!

1 like

Watchroll gekocht van Ruben. Prettig en vlot contact. Was zoals omschreven en snel verzonden!
Betrouwbaar en gewaardeerd forumlid, aanrader :slight_smile:

1 like

Horloge verkocht aan @Rubennnv leuk contact en vlotte deal. Aanrader!

1 like