Ruil met een Duitser - hoe aan te pakken?

Die Duitsers hebben wel vervoer hoor, in de jaren 40 kwamen ze ook massaal.
En nog is Nederland in trek bij onze oosterburen.

Je kunt rustig bij de deur afspreken :joy:

Excuus voor deze poging tot humor maar ik doe het toch :wink:

On topic: Er zelf heen gaan is dan de enige optie of afzien van de deal als je niet wilt verzenden.
Achteraf een “ik ben genaaid topic” is achteraf en al geschiedenis. Daarom altijd face to face voor mij, als ik genaaid wordt wil ik zoenen ook! En dat lukt niet met verzenden.

6 likes

De Duitser wil nu toch niet meer ruilen want geen papieren. Wist ie al een week aber gut. Nu wil ie wel verkopen dus even kijken wat hij ervoor wil hebben. Dan gaat de Sub voor dezelfde prijs hier weer in het blauwe gedeelte.

2 likes
4 likes

Onbetrouwbare Duitser. Tenzij je het horloge écht heel graag wilt hebben, anders zou ik het hierbij wel voor gezien houden

3 likes

Zit wat in Daan. Lekker is het iig niet.

1 like

Niet aan beginnen…

1 like

Ga volgende week naar Berlijn, wil hem wel voor je meenemen hoor.

1 like

De ruil met de Duitser staat inmiddels on hold. Er heeft zich nu een Belg gemeld met een Speedy Tuesday 1 die wil ruilen tegen mijn Sub + 500 euro van mijn kant. Hij doet er dan nog de Snoopy strap + clasp bij. ST is niet meer nieuw in stickers. Vind de ST erg mooi en wil m dan ook gaan dragen. Ruil kan ditmaal plaats vinden in Maastricht wat de zaak makkelijk maakt. Inzichten van Omega afficionado’s hier?

2 likes

Heb je al gekeken tegen welke prijzen de ST1 op Chrono24 staat?

1 like

Ja vanaf 7200. Maar op de fora soms voor 6600. Beetje dagkoers lijkt het wel. Als ik mijn sub op 6250 zet + 500 is het 6750 voor de ST incl de extra band en clasp die voor 250 of zo gaan gebruikt.

2 likes

Is de sub écht maar €6250 waard? Krijg je er zelfs niet meer voor als je hem bij een handelaar aanbiedt?

In mijn ogen is de ST1 dit soort bedragen niet waard. Vanaf lancering wordt ermee gespeculeerd, wat je vervolgens terugziet in de prijzen op Chrono24.

Ik zou deze ruil niet doen, maar gelukkig is het niet aan mij om te beslissen.

5 likes

Gewoon houden die 114060, een ruil/verkoop ga je later nog heel veel spijt van krijgen.

2 likes

Zeg dat tegen die milieujongeren… :joy:

1 like

Die zijn nu gerustgesteld aangezien de Duitse ruil van tafel lijkt te zijn :joy:

2 likes

Kunnen ze morgen lekker op de schoolbanken blijven zitten.:briefcase:

2 likes

Ik zou lekker bij die vriend op visite gaan. Altijd goed om even elkaar te zien toch?

Edit, lees nu de mogelijke Belgische ruil pas. Lekker internationaal bezig :+1:

1 like

Dit is inmiddels afgehandeld. De Sub is afgelopen zaterdag in een Brusselse hotellobby geruild tegen de Speedy Tuesday. Ben er blij mee.

6 likes

Dit klinkt Als een foute B film :grin:
Vee plezier met de speedy!

1 like

Hahahahaha die titel! ik ga stuk :rofl::joy:

Gefeliciteerd, maar mogen wij ook meegenieten in de vorm van een NA topic / foto’s hier ?
Ben erg benieuwd na dit spannende verhaal namelijk !