Ruil met een Duitser - hoe aan te pakken?

Al zou je de sarcasme in mijn post niet kunnen proeven, dan gleed je er wel over uit want het droop er van.

Gaat om een blauwe Tokyo 2020

1 like

@ChetBaker, Is halverwege afspreken een optie? Is voor beiden 2,5uur rijdenā€¦

1 like

Ohhhhhh dies mooi.

8 likes

Dat is mooi! :+1: Maar of ik daar een Subje voor zou offeren? Twijfelā€¦

Als hier nu gewoon iemand mijn Sub had gekocht was het niet zover gekomen dat ik nu zit te ruilen met een Berliner. Dit komt er dus van.

5 likes

Als het via je advocaat maat kan is dat ideaal.
Spreekt hij af bij de lokale Schafe und Zitrone om de echtheid te checken en je bent klaar.

6 likes

Zij krijgen daf, wij mercedes. Goede deal toch?

O3hLph7h

Sorry, kon het niet laten. :sunglasses:

Erg mooi! Ik zou er wel een ritje voor over hebben. Opsturen ben ik sowieso niet zo van. Aldus kom ik terug op mijn eerste suggestie, stap ik de auto en spreek desnoods halverwege af.

1 like

Persoonlijk zou ik er een weekendje Berlijn van maken. Anders allebei de helft van de afstand afleggen. Lekker luisterboek en paar uurtjes cruisen. Vind ik zelf zo nu en dan niet vervelend. Letterlijk deze week nog anderhalf uur op een neer gereden voor de verkoop van een horloge (en aankomende woensdagochtend vroeg doe ik een ritje voor de aankoop van een ander :sweat_smile:)

2 likes

Lekker mensen op kantoor ontvangen die een horloge komen bekijken? Mogen ze wel een uurtje aftikken hoop ik :wink:

2 likes

Gewoon naar Berlijn rijden. Leuke stad.
Laatst, toen de muur viel ben ik er nog heen gereden in mn Kever.
Op de terugweg 2 betalende passagiers meegenomen die in Oost-Duitsland plotseling ongevraagd een dikke joint opstakenā€¦
De VoPo controlepost, of nee, het was de Grenzschutztruppen controle waren we gelukkig net voorbij. Ach, zo ging dat toen.
Nu zou ik lekker vliegenā€¦

3 likes

Internationale koerier die voor jou heen en weer trip maakt met vliegtuig om pakketjes te checken en om te ruilen?

Ik heb hem voorgesteld op te sturen en ik er achteraan. Of afspreken in het midden. Als hij allebei niet wil zie ik er vanaf.

3 likes

Ik keek alleen of iemand niet begon over ik zou niet op de fiets gaan :joy:

4 likes

Gele kaart :joy:

1 like

@Triplock kom er maar in.

2 likes

Was ook mijn idee, halverwege ontmoeten.

1 like

Ik heb noch nie getauscht met een Oosterbuur :sunglasses:

3 likes

Gewoon naar Berlijn gaan en het gezellig maken. Het is niet ver weg. Ik heb het ook met de auto gedaan. Genoeg te beleven daar, ook op horlogegebied, dus het is de moeite zeker waard. :slightly_smiling_face: Voordeel is dat je het horloge dan zelf ziet en zelf direct kunt beslissen. Zo, klaar.:+1::wink:

2 likes