Ik heb mijn Steinhart Ocean one Titanium 500 premium in het blauwe gedeelte staan. Nu is er via MP iemand die zijn 20 jaar oude Squale 1521 (nog zonder logo op de case) wil ruilen maar met cash up mijner zijde a 350 euro. De Squale is goed onderhouden qua servicebeurten (daar is echter geen bewijs van omdat het door een bekende van de huidige eigenaar is gedaan). Het ETA uurwerkje loopt volgens de eigenaar als een zonnetje, wel zit er een klein krasje op de bezel.
Het betreft een full set met 5 banden, waaronder een originele Squale mesh band.
Wat denken jullie, is 350 boven op mijn Steinhart een reële vraag? Ik weet het niet zo goed…
Vind het iig een mooie klok.
Eens. Maar stel dat het zo is, en de ETA is netjes onderhouden. Dan nog vraag ik me af of het een goeie deal is. Ook gezien de gebruikssporen (al is hij dan al 20 jaar oud)
Dat leert de ervaring dat mensen hun eigen dingen te hoog inzetten en die van jou te laag. Vaak de nieuwprijs voor hun items en een grabbelprijs voor de jouwe
Helder. Vaak dus niet reële ruil/vraag prijzen. Ook zo bij deze Squale naar alle waarschijnlijkheid. In de link naar een advertentie die eayden stuurde zie je een hele andere vraagprijs van 475 voor een klokje uit 2012, maar de advertentie is uit 2015.
Iemand die jou ongevraagd iets aanbiedt doet dat meestal niet zodat jij er beter van wordt.
Ik wil je ook wel een ruilvoorstel doen maar ga er maar vast vanuit dat jij er niet beter op wordt