Ruil waarde oudere Squale

Vind je het uberhoubt een mooi horloge?

1 like

Da’s écht een smak geld. Vorig jaar nam ik nog een Matic over voor €600,- Kras in een lug, uit 2017. Dat was het, zelfs nauwelijks desk dive sporen.

Overgenomen door een forumlid die hem tot nog beter ging maken, kan hem even vragen of hij hem nog heeft.

1 like

Dan heb je denk ik je antwoord te pakken

2 likes

Zoals ik in mijn start bericht schreef vind ik het idd een mooi horloge. Denk niet dat we anders deze discussie aan het voeren waren :grin:
Ik vind het zeker een mooie klok! Ben ook langs geweest bij AWCO recentelijk om te kijken/genieten/passen :slight_smile: . De vraag is, is dit een “goeie deal”. De eigenaar geeft nu aan dat hij voor 100 euro bijleg minus de mesh band zou willen ruilen (hier staat mijn Steinhart voor 450, plus 100 is 550 voor deze Squale). Aan de andere kant staat er ook een voor 500 op MP (wil niet ruilen). Ook met die kerel heb ik al contact gehad, maar zou dat een serieuze aanbieder zijn…

Wat Tinuske zegt. :+1:

Als het goed is is je antwoord geen normale NO!

Maar een: Fuck No!

Ik zou het er zeker niet op wagen. Dat service verhaal is ook redelijk verdacht. Of juist niet en wil hij de kosten voor service terugbeuren.

Bij Ten2Two staat volgens mij nog een mooie Squale 1521 met zwarte dial en bezelinlay voor een normale prijs de laatste keer dat ik er gekeken heb.

Succes. :+1:

1 like

Thanks, maar ik vind de blauwe niet zo mooi als de zwarte :slight_smile:

Klare taal :grin: I like.

Bij Ten2Two staat er nu helaas geen te koop.

1 like

Ik zou het niet doen, mocht je zoiets zoeken zou ik eerst jouw steinhart verkopen en dan met cash zoeken wat je mooi vindt. Vaak heb je dan een betere deal en kan je ook vergelijken wat je mooier / beter vindt of je moet je steinhart niet kunnen verkopen, dan wordt het anders

3 likes

Ik zie het.

Jammer dat hij weg is. Want de prijs was goed. Nieuwe versie in goede staat 525 euro.

1 like

Weg? Nee hoor. En waar vindt jij nog meer een versie in goede staat voor 525?

We hebben het toch over de Squale 1521 met zwarte dial en bezelinlay?

Die zie ik er niet meer tussen staan.

Wel een 30 Atmos. Iets ander model.

En ik weet verder niet waar je een mooie 1521 kan scoren voor 525 euro. Meestal zit het nieuwe model 1521 2e hands in goede staat boven de 575 tm zo’n 675 euro als we het over de gangbare modellen hebben. Limited Editions uitgesloten dus.

1 like

Squale dive watch, type: 1521-026/A, 50 atm Kerstaanbieding!
€ 550,00

Met deze aanbieder heb ik ook contact.

1 like

Ik denk het niet, Squale is naar mijn weten nou niet echt bijzonder of waardevast. Maar misschien is dit vanwege nostalgie o.i.d. meer waard. Maar ik zou dat niet doen, het uurwerk in je Steinhart is beter dan wat je ervoor terug krijgt.

1 like

Een afgeragde nato en 1000 Euro van jouw kant.

1 like

Hij wil kennelijk graag jouw Steinhart en van zijn Squale af.

Lekker ruilen met gesloten beurs of niet.

1 like

Nou! Ik moet er even over denken, maar wellicht hebben we een deal :grin::grin::grin:

1 like

Pfffff, deze aanbieder wil enkel verzenden…

1 like

Volgens mij had de bezel van die kerstaanbieding Squale ook wel een flinke schaaf op de bezel of niet? Het leek althans zo op de foto’s.

1 like

Op 10 uur bedoel je?

1 like

Juist. :+1:

Maar vaak lijkt het wel erger op foto’s.

Als je hem op had kunnen halen dan weet je gelijk of hij in acceptabele staat was geweest.

1 like