Ik heb er in totaal 3 gehad, nooit een probleem gehad met niet goed aansluitende endlinks. Terug gaan (als dat kan) en om een oplossing vragen
Ik wil het probleem niet minimaliseren, maar door jou topic net vastgesteld dat er ook een minieme āruimteā is bij mijn MM300. De vorige 4 maanden is me dit niet opgevallen.
Minimale speling bij mijn MM, volgens mij zit er altijd wat ruimte tussen band en kast en niet alleen bij een MM ook bij andere horloges.
Net ook nog even gecheckt, zit inderdaad ietsje speling op.
Wat mij betreft niet storend en inderdaad nooit eerder opgevallen.
Het viel mij direct op. Op goedkopere horloges komt het regelmatig voor, maar op horloges uit het hogere segment heb ik het nog nooit meegemaakt
Ben een beetje bang dat het er bij "hoort"
Of het zou mogen is een andere discussie waar ik mij verder niet in ga mengen.
Het hoort wat mij betreft niet bij die prijs. Ik draaag nu een Squale voor 1/5 van de prijs van een MM300 en daar zit nagenoeg geen speling op
Ik heb de verkoper maar
gevraagd welke opties hij mij biedt
Gewoon retour sturen.
Mijn sbdx001 heeft een halve mm speling tussen de kast en de endlinks. Was me nooit opgevallen tot dit topic. Bedankt he?
Die van mij heeft het ook, wist er al van maar het stoort me eigenlijk niet. Als het zou rammelen dan zou het me zwaar irriteren maar dat is gelukkig niet.
Ik weet het, ik ben een muggenzifter
Nee, maar ff serieus, voor een horloge met dit prijskaartje mag het gewoon niet. Ik betaal voor kwaliteit en dan wil ik ook kwaliteit krijgen
Nee, je bent geen muggezifter. Maar je verwachtingen liggen hoger dan Seiko je kan aanbieden (met dit type).
Kast en band worden met minimale afwijkingen geproduceerd. Dus beide kunnen niet voor jou aangepast worden.
Als er niks verkeerd is met de pushpins, dan vrees is dat noch de verkoper, noch Seiko je kunnen tevreden stellen.
Ik sprak zojuist een kennis uit Engeland. Die zei er het volgende over:
āIāve had some stunning Seiko divers. From the absolute top end spring drive divers costing over $6k, it was always the ruddy bracelets that caused me to sell them againā
Tja de kwaliteit van het horloge zit wel goed. De bracelet is inderdaad gewoon mediocre at best. Ik kan er gelukkig wel mee leven.
Ik lees graag over uw bevindingen! Ik sta al lang op het punt om dezelfde band te bestellen.
Welke sluiting op de oyster wordt het Harold? Ik ga een strapcode bracelet voor mān Sumo bestellen, maar twijfel nog welke sluiting.
Deze:
Kleine kanttekening, ik kreeg een sluiting waarbij het SEIKO logo op de bewegende sluiting zit. Heb ik speciaal zo besteld omdat ik het mooier vind en het meer het origineel benaderd