Ok bedankt. Erg mooi inderdaad!
Ik ken het me van mijn laatste Seiko niet herinneren wat overigens geen duiker was.
Maar gelukkig ben ik niet als anderen tot de ontdekking gekomen dat ik ruimte heb op mijn endlinks. Dan zou ik dit topic vervloeken
Ik heb wel even mijn andere horloges met staal bekeken en die hebben het niet gelukkig. Dat zijn dan een:
Tissot Ballade
Citizen Titanium Pilot
Certina Action Diver
Alledrie retestrak op de kast dus het zou mij zeker tegenvallen. Het zou naar mijn mening gewoon aan moeten sluiten. In deze tijden van allerlei prachtige productietechnieken moeten redelijk geprijsde spullen gewoon goed zijn imho.
Ik hoop dat je nieuwe band beter past en leg het voor aan de verkoper als dat zo is. Een vraag die is gesteld zal ook niet beantwoord worden.
Deze oyster van Yobokies ziet er ook mooi uit
En dan ? kan hij wat aan de QC doen van Seiko.
Die NIET gesteld is ?
nee
Ik bedoel dus nogmaals voorleggen aan de verkoper
Ik heb de verkoper verzocht om welke opties hij nu biedt. Hij heeft hier nog niet op gereageerd
Hahaha, ik zie nu pas dat ik NIET vergeten was erbij te zetten, kan het niet meer editten.
Voorleggen kan altijd imho en wat daar dan uit komt is afwachten.
Maak een filmpje en een foto.
Zonder illustratie van wat je bedoelt blijft dit koffiedik.
Ik heb mijn mm er net even bijgepakt, en ik begrijp wat hij bedoelt. Maar euh… Seriously?
Hoe bedoel je “Seriously”?
Als in, dat je je daar druk om kan maken…
Heerlijk vermaak dit topic. Waar je je al druk om kan maken.
Toen ik mijn Seiko 5 een tijdje had viel mij na een bandenwissen ook op dat er speling zat tussen de end links en de kast zeg maar,
Ik heb dit zelf opgelost door ze iets bij te buigen, heb U vormige end links zeg maar.
Wellicht zou je dat ook kunnen proberen.
Hebben we al een foto van de spleet? ( rustaghh!!)
op de MM zijn de endlinks solide, dus dat wordt lastig… wellicht bijlassen?
Een fat bar is veel steviger dan een standaard pin. Dus moeilijk zonder gebruik van stevig materiaal. Bij gebruik van stevige tools riskeer je de fat bar te ruïneren.
Ik ben met de verkoper overeengekomen dat het horloge wordt omgeruild voor eentje die dit probleem niet heeft. Goede oplossing voor mij. Net terug op de post gedaan. Dus hopelijk met een weekje de nieuwe in huis
mooier, vind ik.