Russen kopen

Bij de inkoopactie loopt een centrale richting voor wat betreft de gezamenlijke aankoop van één of meerdere modellen een beetje vast.
Daarom nu deze nieuwe opening voor serieus geïnteresseerden in Russen (Aviator, Sturmanski en / of het prachtige Buran)
Een ieder die ook zo’n apparaat wil bemachtigen kan zich bij mij melden, ik kijk dan wat ik kan doen om eea gunstiger te maken.

Ik hoor graag!

Groeten Frans

ik sta er weer bij en wacht even de reacties af…

Ik laat ook hier weer noteren dat ik interesse heb :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Groet
Mark

Ik heb ook interesse in een actie

Ik ben ook zeker te porren voor een mooie rus.
Wie trekt de kar in deze???

That would be me! Ik kijk wel of het op gang blijft. Moet er ook een sluitingstijd/min aantal leden afgesproken worden?

Voor zoon, Poljot Aviator II met leren + mat stalenband, doorkijk achter + massievewant.

Genesis

Registratiedatum 24/10/2007 20:58 en al onmiddelijk een aankoopactie organiseren ? Sta me toe even “ahum” te zeggen. :wink:

Verder ook nog interesse in een mooie Rus?

Als er maar een non-russisch uurwerk in zit doe ik mee!

Als ik een rus graag zou willen dan is het deze:

http://cgi.ebay.at/POLJOT-Sturmanskie-OKEAN-Chronograph-Bicompax-Edelstahl_W0QQitemZ270175420321QQihZ017QQcategoryZ12262QQcmdZViewItem

ik wil ook wel een mooi rus met korting
schrijf mij maar op je lijstje

Wil ook wel meedoen als de prijs gunstig is.

MiniMondo schreef:

"Ik heb alleen de optie geopperd voor drie merken, omdat ik daar ingangen heb, en dat natuurlijk heel dicht bij elkaar ligt.

Om mijn part zeg ik alleen Buran, omdat dat mij persoonlijk het meest aanspreekt.
Alleen doe ik dan misschien een hoop (of zelfs iedereen) tekort mee, omdat hoe groter het volume, hoe interessanter het wordt, en ik denk: meer keus meer reactie…
Alleen is het niet zo dat ik aan kan komen met de vraag voor korting o.i.d. op een model van 119 eu

Voor wat betreft die Alpha’s, zoiets is toch ook al individueel haalbaar? Net als voornoemd klokje? Het is toch juist de bedoeling van deze actie om de exclusievere modellen iets haalbaarder te maken voor de kleinere portemonnee imho?"

(einde citaat)

De logica ontgaat mij hier even. Aviator, Buran, Sturmanskie exclusievere modellen? Een beetje exclusiever dan een Alpha misschien, maar laten we niet overdrijven. Onder exclusief versta ik toch iets anders.
En korting bedingen op een horloge van Eur 119,00 kan niet. Aan welke prijsklasse moeten we dan denken? Veel duurder dan Eur 200,00 zijn deze merken toch niet? Of ben ik heel erg verkeerd geïnformeerd?
Om de interesse echt aan te scherpen, is het misschien een goed idee om eens een voorbeeldprijs te laten horen. Wat zou bijvoorbeeld zo’n chique Buran met maanfase bij jouw ingang moeten kosten? En dan bedoel ik even zonder de korting die jij gaat bedingen.

Dat idee krijg ik ook een beetje. En ik heb er pas één besteld.

Oeps(:smiley:

Genesis

Inderdaad enigszins onvolledig geïnformeerd in ieder geval. Zal vanavond even kijken of ik wat plaatjes hier kan krijgen. Er zijn zelfs Burans van 8 a 9.000 euri.
En ik wil graag ook benadrukken dat niets hoeft. Het mag. En als je niet wilt… Waarom dan mengen in deze draad?

Groet Frans

Ik denk dat iedereen graag wil weten welke kortingen je kunt bedingen maar daar hebben we nog steeds geen antwoord op. Een Buran van 9000 euro heb ik nog nooit gezien en als ie er is is hij veel te duur. Ook vind ik het raar dat we een klokje van 119 euro (die in feite al te duur is) niet voor een schappelijke prijs via jouw “ingang” kunnen krijgen. De aktie moet wel reeel zijn en als ik een horloge gewoon goedkoper bij een handelaar kan krijgen heeft dit geen zin.

@dreski; dus als jij het nog nooit hebt gezien, bestaat het niet?? En als het al wel bestaat dan is 't sowieso veel te duur omdat jij het vindt, zonder het ooit te hebben gezien en dus te weten waar je het over hebt???
Zal vanavond nog eens proberen om t plaatje hier te krijgen.

Op de vraag hoeveel korting ik kan bedingen, dat wordt mede gebaseerd op aantallen en het aanschafbedrag. Met exacte cijfers kan ik nu dus niet komen, omdat beide nog onbekend zijn.
En als men deze draad (voor serieus geïnteresseerden) blijft torpederen met ‘discussies’ als deze… Als je niet bent geïnteresseerd laat 't dan gewoon links liggen.

Groet Frans

Kom dan eerst maar eens met je plaatjes en modellen. Ik had reeds eerder een model gepost waar niet veel van af kon. Feit is dat dit horloge al te duur was. De meeste forumleden weten dan ook wel waar ze hun Russen het goedkoopst vandaan kunnen halen. Ik heb nooit gezegd dat een Buran van 9000 euro niet bestaat. Alleen ben je imo wel een oelewapper als je die koopt. Voor 9000 euro kan je toch echt wel wat beters kopen. Het is maar een mening hoor. Natuurlijk is iedereen geinteresseerd maar het moet dan ook wel interessant worden en voorlopig is daar nog niets concreets over bekend.