Russische besteld op internet

Het was een druilerige 03 april.

God, wat had ik, na het zien van vele verschillende modellen, zin om een mooie Russische te bestellen op internet! :heart_eyes:

Laten we het maar doen dan!

Kijken, vergelijken, bedenken hoe ze bij je zou staan, weer vergelijken, ook de prijs in de gaten houden, bedenken wat je vrienden van d’r vinden, en je vrouw ga zo maar door!

Opeens zie je d’r! WOW Die moet ik hebben! Gelijk een foto gedownload om alvast mee te pronken voordat je haar in het echt in de kroeg kan showen! Want voordat die Russen door de douane zijn en je land in komen ben je gauw een maand verder en zijn HEEEEEEEEL misschien de kroegen wel weer open? helaas…

Vol trots liet ik haar aan wat mede Russen-liefhebbers zien:

“Dit is d’r dan mannen!” Zei ik vol trots!

“Het grote wachten is begonnen! Ze komt eraan! Even geduld nog, ze moet eerst het land nog uit- en ingesmokkeld worden!”

Omdat het nu vrijwel zeker was dat ze kwam, had ik ook gelijk een mooie glanzende ring voor haar besteld. :heart_eyes:

image

Vandaag was het dan zo ver. Niet één, maar twee Russische pakketten!

SPANNEND!!!

Eerst het kleine pakketje maar eens openmaken. Ik was tenslotte ook benieuwd naar haar nieuwe ring!

Jammer dat het zo makkelijk :grimacing: was ingepakt. Bij een ring verwacht je op zijn minst een mooi doosje :sunglasses:

En dan: Het moment is daar! (druk op play :stuck_out_tongue:)

Een doos(je) met een hoop tape…

Nog een doosje met een soort huishoudfolie eromheen. :grimacing:

Nog meer [цеплять фильм](https://translate.google.nl/? :angry: hl=nl&tab=wT&authuser=0#view=home&op=translate&sl=nl&tl=ru&text=huishoudfolie) !

En nu is het grote moment aangebroken!

Yesss, uitkleden die handel en gelijk mijn arm erin! Ehhhh… :grimacing:

Wacht…

  • Waar zijn die mooie blauwe puntjes op de bezel, die ik zo mooi vond?
  • Waar zijn die grote 12, 03, 06 en 09 gebleven, die ik zo mooi vond?

Toch nog eens terug kijken in het digitale boek met russische schonen.

Ah!

Ik zie het al.

Verkeerde model aangeklikt. :cry: :cry: :cry:

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: G@dver hahahahah :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

Ach ja. Naast een mooie ring had ik ook een andere wijzerplaat en setje wijzers besteld. Want een beetje Russin wordt verbouwd! Maar dat wordt een ander verhaal.

Het goede model bestel ik volgende maand wel. :wink:

44 likes

Dit model is ook erg mooi hoor! Gelukkig had je niet per ongeluk een aangeklikt met een roze wijzerplaat. :laughing:

2 likes

Lekkere Rus hoor! Waar had je 'm besteld als ik vragen mag?

2 likes

Jeetje, even in de war van je verhaal :grimacing:. Zat ik in de verkeerde app? Maar gelukkig toch een happy end​:crazy_face::blush:

1 like

Whahahahahahahhahahaha plus whahahhahahahahahaha

En alsnog een mooie Rus te pakken…

2 likes

Meranom. Ref 100846.

Niet 100815… :upside_down_face:

1 like

Happy end hoor ik je denken… was dat niet in Th**land🤔

1 like

Verkeerde model besteld :smile: :man_facepalming:t4:
Blijft leuk.
Maar, deze is ook niet verkeerd, plus wat je al zei :

:+1:t4: goeie aankoop, altijd relaxed zo een Amphibia.

2 likes

Deze is gelukkig ook tof :+1:

2 likes

Ah oké! Ging me meer dat ie zo snel binnen was haha. Ik heb 2 Russen besteld bij komandirskie eind maart haha.

3 likes

Volgens mij is hier een bekend Russisch gezegde van toepassing:
Заказ водки и часов не смешиваются

5 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Oh ja, dat kan ook…

En te bedenken dat het horloge bij Meranom vandaan kwam en de onderdelen bij Komandirsky…

Of is dit uiteindelijk dezelfde winkel?

Ik dacht al dit is een heel ander model, gelukkig had je dit zelf ook door :joy:

Maar mooie aanwinst! Veel plezier met deze rus :smiley:

1 like

Mooie Russische heb je daar aan de haak geslagen :+1:

Bij wie heb jij haar besteld ? Die van mij is al 31 dagen in transit en er zit volgens 17track, sinds 3 april geen beweging meer in.

Ben bang dat ik haar niet meer zal zien :disappointed_relieved:

O ja, besteld bij Komandirsky

1 like

Dank, ik vind deze ook wel leuk hoor. Maar het was wel ff een raar gezicht.
Bij deze heeft er ook een paar weken niks bewogen in de track en trace. Ineens was ze bij de Nederlandse douane en een paar dagen later in huis.

Edit: horloge besteld bij Meranom. De rest bij Komandirski.

1 like

Ik heb geen idee haha, wel lekker vlot gekregen!

Ik heb precies hetzelfde, staat wel op de site ivm corona dat het langer kan duren dan normaal (dus waarschijnlijk langer dan een maand)

3 likes

Waren hier volgens mij een paar leden die ook eind maart hadden besteld en afgelopen week binnen hadden. Weet trouwens niet bij wie :thinking:

Ik heb ze even een mailtje gestuurd. Ff afwachten :wink:

2 likes

Ik heb nog een 030 incoming geloof ik… weet niet meer welke precies… :scream:

3 likes

Ik wilde ook al mailen maar had er ook al een beetje rekening mee gehouden dat het allemaal wat langer zou duren ivm corona :sweat_smile:. Ik wacht denk ik gewoon rustig af, wellicht komen ze binnenkort haha.

2 likes