Rust - Roest - geduld is een schone zaak

Tsja, ik ben wel Climholland hé. :wink:

2 likes

Hmmmmm, die heb ik gemist denk ik.

Zo min mogelijk aan doen. Ik heb de wijzerplaat met rodico zitten deppen, heel voorzichtig.
Daarmee krijg ej redelijk wat weg, maar niet alles, maar hé, ouderdom komt met vlekken.

2 likes

Prachtwerk Clim. Ik ben als liefhebber blij dat je het horloge zo hebt willen opknappen en blij voor jou dat het ècht is gelukt. De volgende keer dat ik een terminale roestbak wil verkopen bericht ik jou eerst even :grin:

Dus, wanneer stuur je haar terug?

3 likes

Pfoe, wat een transformatie. Een maandabonnement botox, fillers, boobjob en anal bleaching samen komen niet in de buurt. :ok_hand:t2:

9 likes

Deze “Tropical”

1 like

dit zijn de verhalen waar ik altijd echt voor ga zitten. bijzonder lezenswaardig. het is een geweldig mooi horloge geworden van een leuk merk. ik zou het een goed idee vinden als hier een remake van zou worden gemaakt.

p.s. wat voor band zit er aan ?

1 like

In 1 woord, wauw! Mooi resultaat na hard werken.

1 like

Dit is geweldig. Een fraaie Eterna die nu een 2e leven gekregen heeft.
Dit zijn inderdaad de mooiste topics en die vind je alleen maar in het vintage gedeelte waar de sleutelaars zich ophouden.
Petje af voor deze meer dan geslaagde reanimatie.

2 likes

Ze is zo ingeveer getrouwd met Tissot, maar als @Climholland vreemd gaat, doet ze het ook gelijk goed!
Wat een fantastische job weer, Clim. Je verliefdheid heeft een absolute beauty opgeleverd.
Eternal Love!
Je verhaal met groot plezier gelezen. Zoals altijd een leuke mix van kennis, geduld, vaardigheid, leerzaamheid, humor en af en toe een vleugje schunnigheid. Ga zo door, meid, ik geniet van je.

2 likes

Dank.

1 like

Ga ik doen, dank

Ik ben wel tot aan het randje moeten gaan hoor!

Tsja, wat kan ik zeggen: sorry?

Je krijgt hem nog wel eens te zien.

2 likes

Wat blijft het toch leuk om dit soort artikelen te lezen. Zeker met jou stijl van schrijven erbij😉 Je hebt er weer een NOS van gemaakt😋

1 like

…ik ben fan prachtig zo dans son jus…:yum:

1 like

Prachtig, wat een karakter heeft dit horloge weer gekregen. Zo zie je ze niet meer. Vraagje: Heb je enig idee wat ongeveer de afwijking op de timegrapher geweest zou zijn toen een horloge als dit nieuw verkocht werd? (Ik weet, gesteld dat timepraphers toen bestaan hadden :rofl:.)

1 like

Mooi opgeknapt en een prachtig verhaal weer. Dank voor het delen en geniet van het resultaat :+1:

1 like

Ik moet er niet aan denken, laat staan met een maandabonnement.
dat wordt dan echt een kalamaris.

Dat is goed!!

Ik weet het, ik mijzelf ook.

2 likes

Dank je wel Wilko

Werkelijk geen idee.

ja, maar hier was de Jus wel iets te waterig volgens mij.

Dank je wel

hahahaha,

Dank je wel,

Wow, deze is zo ver heen, hier ziet Mary Shelley niet eens een frankenwatch in.

Dank je wel, en de band is van onze eigen HF banden KO-ning @Ko-Banden

3 likes

prachtig resultaat, en een leuke post hier. :+1:

1 like

:star_struck: Gaaaaf :+1: :man_mechanic: :clap: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like