S&C Pre Owned verkoopt nieuwe 116600

Is toch allemaal niets nieuws. In de week dat de Pepsi op de markt kwam stond er al 1 op watchdeals (ook S/C) voor het dubbele.

Deze is nog in de stickers

https://www.watchdeals.nl/nl/tweedehands-rolex-oyster-perpetual-cosmograph-dayt.html

AD playing grey

2 likes

Ik denk dat op het gebied van Rolex er nog maar weinig mensen zijn die niet van de prijs explosies hebben gehoord. Ik word er namelijk doodziek van :smile:

2 likes

Dat is echt…oprecht crey-crey. Op MP zou ik hem ook niet zetten, gewoon the 'Gram op. Inruil: diamanten, cash of je vrouw, bring it.

Ik doe de immorele kant van het handelen wel. :ok_hand:t2:

7 likes

Tja, moraal slaat niet op dit soort commercie. Vraag en aanbod. Je kunt ervoor kiezen dit te laten staan en te wachten op een andere deal elders, mogelijk een ouder model.

Top. Dan ga ik met dat uiterst betrouwbare hoofd in mijn kasjmier pak, in de zaak de voorkomende en nette dealert uithangen.

Kun jij op je scooter in trainingspak die tweedehands handel draaien. :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Ik wist geen eens dat dit ook van S&C was… op deze manier komt een normale klant nooit aan de beurt voor een stalen sport model…

1 like

Haha! Ik proestte terstond mijn Diemme Oro Roosvicee uit.

5 likes

Als je het echt denkt dat het niet kan moet je een briefje sturen naar Rolex SA, rue François-Dussaud 3-5-7, 1211 Geneve 26, Switzerland. Ik ben erg benieuwd hoe zij in dit hele spel staan.
Edit: de beller is natuurlijk sneller: +41 22 302 22 00

1 like

Wat moet je daar nou mee?

1 like

Mijn vermoeden;

Dit horloge komt niet uit de door Rolex-geleverde voorraad en is verkregen middels inruil. Derhalve staat hij niet geregistreerd bij Rolex als uitstaand en kunnen ze vragen wat ze willen. Moreel correct of niet.

2 likes

Shinen. Dat begrijp je.

Maar als je een ander antwoord wil, het is makkelijker om 100k aan diamanten in een condoom te duwen en mee te nemen in mij naar het buitenland dan hetzelfde proberen met 100k aan flappen. Want kom kom, we gaan hier niet alles afdragen aan de belasting hè.

@anon50762135 mag de winkel runnen, ik doe de rest.

4 likes

En daarna ergens een biertje gaan drinken.

image

:slightly_smiling_face:

1 like

Ik lul niet zo best over de grens maar ik ben best benieuwd hoe Rolex hier in staat…

Ja maar dan? Ga je er dan mee op de markt staan? Mooie diamanten, mooie diamanten , met een luchtje eraan.
Met zulke waar wordt je zo geript. Doe mij maar cash.

Jij hebt @HanDavinci overduidelijk nog nooit ontmoet. Er is echt geen crimineel zo stom om Han te rippen. :joy:

2 likes

Heeft die man gisteren bij een vandaag toch gelijk gehad. Horloges zijn een prachtige investering! Hoe heette dat bedrijfje ook weer waar hij werkte?.. iets met een s en een c staat me bij.

Ik mis nog wel de term: prachtige ongedragen Rolex, niet voor proleten!

En: niet vrijgezelle mannen mogen ook reageren.

1 like

Heus wel. Degene met de gun heeft altijd gelijk.

1 like

Zoals ik al zei. Je hebt hem overduidelijk nog nooit ontmoet. :sunglasses:

3 likes

Groepen gasten maken met geweld soms iemands horloge afhandig, getuige de video’s die daarvan gepubliceerd zijn, daar is geen beginnen aan.

Dat klopt. But,there is always a bigger fish

2 likes